bookmarks / favorieten werken niet meer

Lid sinds
2 augustus 2015
Berichten
918
Locatie
Leuven
Misschien werd dit reeds ergens aangehaald maar ik kon er niks over vinden. Alle bookmarks of favorieten die ik in mijn browser had opgeslagen werken niet meer, ze leiden nu allemaal gewoon naar de hoofdpagina. Is dit een logisch gevolg van de upgrade of kan hier nog iets aan gedaan worden? Het gaat over Chrome in mijn geval.
 
Misschien werd dit reeds ergens aangehaald maar ik kon er niks over vinden. Alle bookmarks of favorieten die ik in mijn browser had opgeslagen werken niet meer, ze leiden nu allemaal gewoon naar de hoofdpagina. Is dit een logisch gevolg van de upgrade of kan hier nog iets aan gedaan worden? Het gaat over Chrome in mijn geval.

Kort na de upgrade kwamen er (terechte) opmerkingen over de urls. Deze begonnen allemaal met www.synthforum.nl/forums. Dat was het gevolg van de plek waar de verschillende forums werden opgeslagen. Copini heeft dit op zo'n manier aangepast dat de urls zionvoller zijn geworden. Het deel /forums is eruit verwijderd. Dus veel van de oude bookmarks/favorieten kun je nog gebruiken als je alleen /forums eruit haalt. Sommige als bijvoorbeeld Berichten van vandaag zullen echter niet meer werken. Die zul je even opnieuw moeten aanmaken.

Verder zie je nog wel eens links naar andere pagina's in oude berichten op het forum. Deze links werken nu ook nog niet omdat daar /forum nog in staat. Op termijn zullen we deze links vervangen door de juiste.

Alle links die niet werken, verwijzen automatisch door naar de voorpagina.
 
Back
Top