Voorstel schermindeling full size

demian

Tijdelijk lid
Lid sinds
20 januari 2003
Berichten
16.567
Het forum is nu wel erg schermvullend, ik heb een voorstel gemaakt hoe de indeling wat beter gedaan kan worden.
Doe er mee wat u wil uiteraard. :-)


Click image for larger version  Name:	sf2.png Views:	1 Size:	113,0 KB ID:	3632955
 
Last edited by a moderator:
Dit geldt overigens ook voor de weergave van een topic, die is nu 100% over de breedte van het scherm, ik zou zelf alles vanaf het menu scalen naar ca 70% van de max schermbreedte.
 
Geeft dat geen problemen op mobiel? Dan wil je juist scherm zo optimaal mogelijk benutten.
 
Die loze ruimte aan beide kanten doet me ook heel erg denken aan de eerste jaren 2000 cms'jes.
Dus geen modern uiterlijk.
Nadeel van een fixed 70% is ,dat op een kleiner tablet of laptop [ 15 inch] de boel wel erg smal wordt
 
Met mediaqueries kan je er voor zorgen dat mobiel en tablets blijven zoals het nu is.

wat betreft 15 inch schermen, tjsa, moet ik even over denken wat een goede oplossing is.

in ieder geval op mijn 32 inch desktop scherm is het nogal breed nu.
 
Wat is er mis met dat de mensen die het te breed vinden gewoon hun browserscherm wat smaller zetten? ;)
 
Anders gezegd, als het op 70% procent gezet wordt, dan kunnen de mensen die het wél breed willen zien daar niet meer voor kiezen. Als het blijft zoals het is, heeft iedereen de optie om het net zo breed te maken als hij/zij wil, door gewoon het venster op de gewenste breedte te zetten.
 
Wat is er mis met dat de mensen die het te breed vinden gewoon hun browserscherm wat smaller zetten? ;)

Naja goed.. euh.. ik maak nooit mijn vensters small omdat ik dat rommelig vind omdat de achtergrond dan weer aanwezig is of andere dingen die openstaan.

Maar goed. Het was enkel een suggestie, ik vind het wel best zo.. hoewel het wel beter kan. Maarja.. tjsa.. :-)
 
Back
Top