https://www.synthforum.nl/forums/search?do=getnew werkt niet meer

Nu moet je voor de recente berichten twee keer klikken

Daarom had ik er ook "tijdelijk" bijgeschreven. Inmiddels staan ze weer in de navigatiebalk.

En voor de 'nieuwe berichten' moet je ingelogd zijn.

Dat klopt. En daar is een goede reden voor. Als je niet bent ingelogd, weet het forum niet wie je bent en kunnen dus ook niet de door jou ongelezen berichten worden getoond.

Ook kun je geüploadde muziekbestanden alleen beluisteren wanneer je ingelogd bent. Wat misschien ook luisteraars scheelt.

Of het motiveert mensen op in te loggen/een account aan te maken.

En ik kan maar 10 minuten doen over het editen van een post..

We hebben deze setting op 15 minuten staan, net als in het oude forum. Mocht het bij jou korter zijn, laat het dan even weten.

Lastig vind ik ook dat in de lijst met nieuwe berichten, de berichten verdwijnen die je hebt gelezen.

Het punt van nieuwe berichten is dat ze niet nieuw meer zijn als je ze gelezen hebt. Je kunt een discussie altijd volgen door op de "Volgen" knop te klikken. Deze is dan altijd onder je profiel terug te vinden onder mijn abonnementen. Daarnaast krijg je netjes een notificatie als er een nieuwe post is geplaatst.
 
Dank voor de diagnose waarde dokter! Het klopt denk ik wel dat ik 15 minuten een bericht kan editen.. Gisteravond leek dat te kort te zijn.. :-)

Omdat ik gewend ben overal uit te loggen waar ik even niet actief ben, heb ik soms niet altijd het geduld om weer in te loggen om bijvoorbeeld een track te beluisteren. Ik begrijp dat je graag wilt dat lezers van het forum een account aanmaken, maar sommigen willen vast eerst een tijdje lurken.
Het betekent bijvoorbeeld ook dat de tracks in de contest alleen door ingelogde gebruikers kan worden beluisterd?

Verder vind ik het prima als je via de bovenstaande balk weer bij de recente berichten kunt komen.
Ik vond de frontpage wat dynamischer toen ze in het oude forum daar stonden, maar ik begrijp ook dat hiervoor gekozen is.

Op de FP zag ik dat ook de nieuwste track in het tracks subforum te zien is. Dat lijkt me een leuke aanpassing!

:koffie:
 
Het betekent bijvoorbeeld ook dat de tracks in de contest alleen door ingelogde gebruikers kan worden beluisterd?

Klopt. Da's wel een puntje inderdaad. Misschien moeten we het kunnen beluisteren van tracks tijdens de contest toch even aanzetten voor bezoekers.

Op de FP zag ik dat ook de nieuwste track in het tracks subforum te zien is. Dat lijkt me een leuke aanpassing!

Op jouw advies/verzoek :). We zijn aan het nadenken over een tweede optie om tracks iets meer exposure te geven. Maar dat heeft nog wel voeten in de aarde. Daar zal op termijn op terugkomen.
 
Back
Top