Zoekfunctie: marktplaats wordt nu ook weergegeven

De frequente bezoeker wil geen handelingen doen, die wil gewoon een simpele knop zodat hij weer even bij is. Als "Nieuwe berichten" dat biedt is dat mooi. Ik heb die knop echter nooit gebruikt, maar wel Berichten van vandaag.
 
Beide knoppen lijken erg op elkaar en er zit grote overlap in de functionaliteit. Berichten van vandaag beperkt zich echter tot de laatste 24 uur en laat ook de gelezen berichten zien. Ik heb begrepen dat sommige gebruikers dat handig vinden om op die manier nog eens terug te gaan die discussies. Maar dat kan ook wanneer je ze volgt. Als een gebruiker niet elke dag inlogt mist hij/zij alle berichten die ouder zijn dan 24 uur en nieuwer dan de laatste inlog. Bij Nieuwe berichten zijn deze nog wel te zien, tot 30 dagen terug.
 
Ik snap de overlap, maar die was er al jarenlang. Waarom die situatie nu opeens onwenselijk is, wordt me niet duidelijk. Als het gaat om ruimte in de bovenbalk, kunnen dan niet beter "Wie is er online" en "Ledenlijst" naar een submenu oid. verhuizen? Het lijkt me niet dat die veel gebruikt worden.

En ik lees in je antwoorden dat "Berichten van vandaag" in de toekomst gaat verdwijnen, en daarom wil je hem nu niet aanpassen zodat hij het gewenste gedrag vertoont (zoals op de oude site)?
 
Nogmaals het verzoek om de zoekfunctie bij "Berichten van vandaag" aan te passen naar wat ik in #13 heb gepost, zodat hij werkt als voorheen (maar als je zeker weet dat hij toch gaat verdwijnen kun je hem net zo goed gelijk weghalen, want aan een kreupele versie hebben we ook weinig).
 
Nogmaals het verzoek om de zoekfunctie bij "Berichten van vandaag" aan te passen naar wat ik in #13 heb gepost, zodat hij werkt als voorheen (maar als je zeker weet dat hij toch gaat verdwijnen kun je hem net zo goed gelijk weghalen, want aan een kreupele versie hebben we ook weinig).

Ik kan hem pas weghalen als de Nieuwe berichten functie bij elke gebruiker goed werkt. Zie post 18.
Er zijn enkele gebruikers die hebben gemeld dat Nieuwe Berichten alleen de nieuwe discussies toont en niet de reacties op bestaande discussies. Dat probleem moet eerst worden verholpen. Daarna zullen we Berichten van vandaag geheel verwijderen. Als Nieuwe berichten bij jou wel goed werkt, zou ik je willen aanbevelen dit te gebruiken in plaats van Berichten van vandaag. In nieuwe berichten worden de marktplaats advertenties er namelijk al uit gefilterd.
 
Natuurlijk heb ik ook een favoriet in mijn browser, maar als ik op de site ben gebruik ik de knop, hij staat er immers. Ik ben ook niet de enige die hem gebruikt (misschien interessant om te kijken welke van de twee knoppen vaker gebruikt wordt).

Maar goed, in de huidige situatie prefereer je dus 2 kreupele functies in plaats van 1 kreupele en 1 werkende functie. :stupid
 
Het onderwerp van dit topic is dat "Berichten van vandaag" altijd de advertenties eruit heeft gefilterd en dat dat nu niet meer zo is. Meerdere mensen geven aan deze functionaliteit te missen.
In post 6 zeg je zelf dat je je niet bewust was van de werking op de oude site. En nu beweer je dat het toelaten van de advertenties een bewuste keuze is. Waarom? Niet omdat gebruikers er om vroegen, in elk geval.
 
Het onderwerp van dit topic is dat "Berichten van vandaag" altijd de advertenties eruit heeft gefilterd en dat dat nu niet meer zo is. Meerdere mensen geven aan deze functionaliteit te missen.
In post 6 zeg je zelf dat je je niet bewust was van de werking op de oude site. En nu beweer je dat het toelaten van de advertenties een bewuste keuze is. Waarom? Niet omdat gebruikers er om vroegen, in elk geval.

We vallen een beetje in herhaling Jan. Ik heb je eerder uitleg gegeven dat we er niets aan veranderen. Daar zul je het mee moeten doen.
 
Bij "Berichten van vandaag" staan ook de marktplaats "Te koop/Te ruil" items er tussen. Persoonlijk vind ik dat wel irritant en ontgaat mij een algeheel overzicht van de dagelijkse forumberichten

OK, op advies van torp heb ik gisteren even gekeken welke van de twee opties het meest wordt gebruikt, Nieuwe Berichten of Berichten van vandaag. Het blijkt dat de laatste ongeveer twee keer zo vaak gebruikt wordt als de eerste. We kunnen speculeren over de redenen daarvoor (mijn gok: onbekendheid met Nieuwe berichten), maar gezien de hoeveelheid gebruikers die het nu nog betreft, zal ik inderdaad de marktplaats eruit halen. Het verwijderen van Berichten van vandaag zal ik daarmee naar de lange termijn verschuiven.
 
Back
Top