Minder wit of dark mode

MikeJarod

ziet ze vliegen
Lid sinds
3 december 2003
Berichten
1.468
Ik heb moeite met de hoeveelheid wit in het nieuwe design. Dit is niet aan te passen in een pref toch? Zo nee misschien kan je overwegen om een thema met minder wit te gebruiken (lichte grijstint of blauwtint is al prima). Of zelfs een complete dark mode.
 
Ik vind het een prima upgrade (hoewel ff wennen) maar een paar extra skins zou idd wel erg fijn zijn. Ik vind het ook een explosie van wit, leest niet fijn en maakt het voor mij heel onoverzichtelijk.
 
Ik heb moeite met de hoeveelheid wit in het nieuwe design. Dit is niet aan te passen in een pref toch? Zo nee misschien kan je overwegen om een thema met minder wit te gebruiken (lichte grijstint of blauwtint is al prima). Of zelfs een complete dark mode.

Die wens is in het "oude forum" ook al eens voorbij gekomen. Ik meen dat we toen hebben aangegeven er na de update aan te gaan werken. Belofte maakt schuld, dus we gaan er mee aan de slag. Ik kan nog helemaal niets zeggen over wanneer we ermee gaan beginnen. maar dat we het gaan doen staat vast.

Het forum biedt in pirncipe inderdaad ook de mogelijkheid zelf een style te kiezen. Die mogelijkheid staat vooralsnog uit om verschillende redenen. Misschien gaan we die over een tijd wel aanzetten. Als we dat doen, zullen we daarover een mededeling posten.
 
Je kan enkele skins maken met als theme en kleuren geïnspireerd op oudere cult gear ofzo, dat zou wel leuk zijn.
 
ik kijk via een laptop en vrijwel nooit mobiel..... dark skin werkt niet!!!
sowieso vind ik de hele nieuwe layout van het forum KUT! Het scrolled, leest niet fijn en zal leiden tot minder forumbezoek....
 
Grappig, ik ben inmiddels helemaal gewend :dubbel:
 
Back
Top