Wegklikoptie voor slider carousel ?

conso

You can call me Toledo
Lid sinds
20 februari 2003
Berichten
4.459
Locatie
Amsterdam
Zou er een dichtklap optie toegevoegd kunnen worden aan die -mijns inziens- zeer irritante slider / carousel die al wekenlang onophoudelijk dezelfde reclame draait voor TAL-DAC, Drumbrute Impact en Paula's modules? Die dichtklap optie was er gelukkig wel op het oude forum, en is nu helaas verdwenen.

gr. conso
 
Die optie bestaat helaas alleen als we een border tonen om de carousel. We hebben dit getest, maar dit ziet er in de huidige layout niet mooi uit. Voor nu is de keuze dus gemaakt om de slider te tonen zoals hij getoond wordt. Het gebrek aan nieuws is door ons helaas niet zo snel op te lossen :).
 
Dank voor je reactie.

O.k., dus voor de mods is een rand niet esthetisch aanvaardbaar. (Ik heb voor de zekerheid nog even gecheckt of ik per ongeluk op de Rob de Nijs website was terechtgekomen, maar nee...)

De inhoud van het pontificaal aanwezige, grote bewegende ding heeft wekenlang vrijwel dezelfde inhoud omdat er niets aan wordt toegevoegd. Is het helemaal weghalen ervan dan niet een betere optie? Want waarom staat zo’n bewegend ding op de homepage, alleen omdat het kan?
 
Back
Top