Vanuit discussie naar (ander) subforum springen

BlackRain

Stamgast
Lid sinds
29 april 2017
Berichten
223
Locatie
Zuid-Holland
Op dit moment mis ik een beetje een knop of link waarmee ik vanuit een topic (onderaan een pagina met berichten dus) direct naar een ander subforum kan springen (of terug naar het huidige subforum). In plaats daarvan moet ik helemaal terug omhoog scrollen, en daar op de naam van het huidige (sub)forum klikken en daarvandaan verder.

Op sommige fora staat er onderaan elke pagina een knop met uitrollijst waarin je het subforum kan aanklikken waar je heen wilt. Zoiets zou ideaal zijn.
 
Goed idee. Ik heb deze suggestie net doorgevoerd. In elk draadje staat nu onderin een volledig overzicht van de forumstructuur. Dit overzicht vind je ook een niveau hoger terug op forum weergave niveau, waar de discussies worden getoond. Deze functie is in- en uitklapbaar. Per default wordt alles getoond, maar dit overzicht is dus in te klappen en de settings worden dan onthouden. Je ziet dan alleen nog de naam van deze functie "Forums".

Let op: het inklappen moet je dus zowel op discussie niveau als op forum niveau doen om deze settings te laten onthouden. En voor de marktplaats zul je nog eens hetzelfde moeten doen omdat hier gebruik wordt gemaakt van een afwijkende template.
 
Back
Top