Met 1 knop de nieuw geposte berichten sinds laatste login zien.

Ah, nu valt me ineens iets op.
Hij laat daarmee alleen de nieuw gestarte discussies zien. Dus niet alle discussies, waar nieuwe berichten in zijn gepost.
 
Het blijft vreemd. Ik heb bij wijze van test vanuit Nieuwe Berichten de forums aangeklikt in plaats van de berichten. Vervolgens heb ik gekozen voor markeer forums als gelezen, totdat alle nieuwe berichten gelezen waren en de tab dus geen resultaten gaf. Daarne even afgewacht en ik zie gewoon nioeuwe berichten in bestaande discussies verschijnen. Ik ken het probleem dus niet reproduceren. Wordt vervolgd.
 
Klopt, hij laat nog steeds alleen de nieuwe berichten zien in nieuw gestarte discussies.
 
We hebben gisteren nog een wijziging aangebracht in de zoekfunctie van Nieuwe Berichten. Heel misschien is daarmee het probleem verholpen. Zouden jullie eens willen testen?
 
Na 24 uur alléén een stuk of 7 nieuwe berichten .
Het lijstje is dus al wel langer dan die 4 van de laatste tijd wat ik te zien kreeg. :)
De knop "alles bekijken" geeft niks meer weer , blijft dus die 7 berichten laten zien.
Het heeft hier dus weinig geholpen....
 
We hebben gisteren nog een wijziging aangebracht in de zoekfunctie van Nieuwe Berichten. Heel misschien is daarmee het probleem verholpen. Zouden jullie eens willen testen?

Nope, helaas gaat nog niet goed.
Met de "knop" zie ik 2 nieuwe berichten en met de link 18.
 
De knop nieuwe berichten, heeft tot nu toe voor mij nog steeds niet goed gewerkt, en ik kreeg een mooie work arround met de hier onderstaande URL, welke voor mij uitstekend voldeed.

https://www.synthforum.nl/forums/se..._type":["vBForum_PrivateMessage"]}&btnSubmit=

Helaas werkt deze sinds ongeveer een week niet meer.
Nu klaag ik niet snel en wil ik dat ook niet doen, maar aangezien ik hier niet iets veranderd heb in mijn instellingen vroeg ik me af, of ik iets anders over het hoofd zie, of dat er op het forum iets veranderd is?
Graag zou ik gewoon een knop zien, of URL willen hebben, waar ik de mogelijkheid heb, de nieuwste berichten (inclusief de marktplaats) in beeld te krijgen.
De bestaande knop nieuwe berichten, geeft maar enkele resultaten.

Ben ik de enige die hier gebruik van maakt eigenlijk, of is daar meer vraag naar?

Heeft iemand tips ideeën?
 
Ik weet niet zeker of dit 'm is, maar als ik je link gebruik dan kom ik op de hoofdpagina. Als ik het eerste stuk aanpas dan krijg ik wel resultaat; "forums/" er tussenuit, dus na synthforum punt nl.
 
Ik weet niet zeker of dit 'm is, maar als ik je link gebruik dan kom ik op de hoofdpagina. Als ik het eerste stuk aanpas dan krijg ik wel resultaat; "forums/" er tussenuit, dus na synthforum punt nl.

Geweldig!
Dat is hem :okdan:
 
Back
Top