Volgorde van berichten binnen topics

Pepertje

Ouwe rot
Lid sinds
9 juni 2008
Berichten
2.045
Locatie
Amsterdam
Enige wat ik een beetje mis is dat de nieuwste berichten in de diverse topics als eerste verschijnen.
 
Last edited by a moderator:
Als je naar een topic kijkt, zie boven de knop "Reaageer" twee tabs, "Berichten" en "Recente berichten". Als je voor berichten kiest (wat de default instelling is) zul je het volledige topic op de normale wijze zien worden opgebouwd, dus van oud naar nieuws. De tweede tab is een extraatje om snel de ongelezen berichten uit een topic te kunnen lezen.
 
Als ik op een topic titel klik, zou ik toch ook naar het laatste bericht/ pagina moeten gaan.(of naar de laatste pagina/bericht die je voordien gelezen hebt)
Ik kom vaak, niet altijd gewoon op de 1ste pagina van het topic terecht.
 
Als ik op een topic titel klik, zou ik toch ook naar het laatste bericht/ pagina moeten gaan.(of naar de laatste pagina/bericht die je voordien gelezen hebt)
Ik kom vaak, niet altijd gewoon op de 1ste pagina van het topic terecht.

Nee. Als je op de topic titel klikt kom je bij de eerste post in het topic terecht. Achter de topic titels staat echter een icoontje, pijltjes naar rechts. Als je daar op klikt, ga je wel naar het laatst ongelezen bericht uit dat topic.
 
Back
Top