profiel

bijlevel

SWB
Lid sinds
29 november 2007
Berichten
1.273
Locatie
Delfgauw
Of ik kijk er overheen, maar ik zie nergens een mogelijkheid om een persoonlijke quote aanmaken die dan vast onderaan bij mijn berichten staat. Ik vind/vond dat wel een waardevolle optie. En wat wordt je geacht in te vullen bij het item "status"?

Edit: ik zie nu wel mijn "oude" quotes staan, maar zie nog niet hoe ik die kan editen.
Edit 2: ik krijg steeds bij elk bericht wat ik save, het bericht "invalid server response. Please try again". Het bericht wordt overigens wel geplaatst.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb er idd overheen gekeken, sorry. Er is bij de instellingen wijzigen/account een optie "edit post signature".

De "optie" om je status in te geven is op mysterieuze wijze verdwenen, maar omdat ik voor de grap iets had ingevuld kan ik dat ook niet meer verwijderen...

Het bericht "invalid server response. Please try again" blijft overigens maar komen.
 
Ik zie het probleem van de status. Ik kan hem wel wijzigen, maar zie nog geen optie om hem te verwijderen. Hij zit onder je Gebruikersprofiel, Pas mijn stijl aan, en dan de tab "Over".

De foutmelding lijkt af en toe ook op andere momenten toe te slaan, terwijl de post wel gewoon wordt geplaatst. Dit gaan we uitzoeken.
 
Bedankt. Ik heb ‘m idd weer gevonden en de tekst verwijderd. Maar wat is de bedoeling van deze optie? Mag de gebruiker dit eigenlijk wel wijzigen?

Ik schrijf dit bericht op mijn iPad en dan krijg ik niet de foutmelding over de invalide server...
 
Ja hoor, dat mag de gebruiker wel wijzigen. Het is immers je eigen status. Het is een beetje vergelijkbaar met een Facebookstatus (gok ik, ik gebruik geen facebook).
 
Gaan jullie de optie invoeren zodat men zijn eigen profielpage kan pimpen naar wens?
 
"persoonlijke quote"
Als dit gaat om de handtekening onderaan elke post, deze zijn sinds vandaag blijkbaar verdwenen ? Eerder al bemerkte ik een raar gedrag : bij het reageren op een post wordt de handtekening gewist. Lastig als daar info in staat waarop je net wil reageren.

Is er nergens een topic waar info instaat hoe het 'nieuwe forum jasje' is opgebouwd ?
Wat nog wel en wat niet meer aanwezig zal zijn of anders gaat werken ?
 
"persoonlijke quote"
Als dit gaat om de handtekening onderaan elke post, deze zijn sinds vandaag blijkbaar verdwenen ? Eerder al bemerkte ik een raar gedrag : bij het reageren op een post wordt de handtekening gewist. Lastig als daar info in staat waarop je net wil reageren.

Het tonen van signatures is optioneel en in te stellen via "Mijn profiel" onder je username rechts bovenin het scherm. Kies dan "Instellingen wijzigen" en de tab "Account". Bij "Conversation Detail Options" kun je kiezen voor "show signatures". Vertalingen van deze teksten volgen overigens nog.

Is er nergens een topic waar info instaat hoe het 'nieuwe forum jasje' is opgebouwd ?

Helaas niet nee. Dat lag destijds wel in de planning, maar door chronisch tijdgebrek is dat er helaas niet van gekomen. Wat nog wel op de planning staat is een forumhandleiding schrijven. Dit gaat "Help" heten en zal de FAQ vervangen.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top