Emoticons worden niet ondersteund

Die emoticons lijken te werken maar niet altijd en overal, als ik bv een reply met emoticon post zie ik de emoticon niet staan, als ik diezelfde post wil editen dan zie je hem wel in de "edit" staan, maar zodra je weel die edit wil posten is die emoticon foetsie.


Alsook is het niet mogelijk de emoticons eens op te frissen met een verse lading toe te voegen bij de al bestaande emoticons?
 
Die emoticons lijken te werken maar niet altijd en overal, als ik bv een reply met emoticon post zie ik de emoticon niet staan, als ik diezelfde post wil editen dan zie je hem wel in de "edit" staan, maar zodra je weel die edit wil posten is die emoticon foetsie.


Alsook is het niet mogelijk de emoticons eens op te frissen met een verse lading toe te voegen bij de al bestaande emoticons?

Met de smilies is inderdaad nog een issue. Ze worden niet altijd en overal getoond. We zijn er nog niet achter wat de oorzaak is en in welke gevallen het probleem zich precies voordoet. Het staat op de lijst.

Voorlopig zullen we het doen met de bestaande smilies.
 
:D :beard: :okdan:

Krijgen we ook nog emoji support, want die lijken het nog steeds niet te doen?
 
Dat is gek, ik zie ze wel in de editor als ik een nieuwe post maak, maar ze vallen weg zodra ik post. Een als ik dan mijn post edit, zie ik ze ook niet meer.
 
Dit forum o.a. Let wel: de forumsmileys ( :D :) :okdan: enzo) komen gewoon goed door. Emoji's ( ) lijken te worden verwijderd.
 
Nou, ik moest het verschil tussen emoticons en emoji's even opzoeken. Wil je dansende poppetjes, duimpjes en drollen posten? Zo ja, hoe dan? Doe je dat met het intypen van karakters, of het plaatsen van een afbeelding? Ik weet nog niet of het wenselijk is dat het forum als een chat app gebruikt gaat worden :).
 
Oh ja, ik was even de synthforum doelgroep vergeten. Ik kom er in 2030 nog wel een keer op terug :D
 
Back
Top