MP3 player ontbreekt

DungBeatle

Ouwe rot
Lid sinds
5 april 2015
Berichten
927
Locatie
Grimbergen, Belgie
Nog een opmerking.. op Mac/Safari kon ik met de oude site de Synthforum Contest tracks direct spelen in de posts. Nu zie ik alleen een file download mogelijkheid, wat natuurlijk minder user-friendly is. Hopelijk kan de "snelle play" mogelijkheid terugkomen in die posts?
 
Al luisterend in het tracks subforum, mis ik de player wel!

Ook moet je nu eerst ingelogd zijn voordat je een bijlage kunt downloaden..

Maar ik lees dat eraan gewerkt wordt.. :-)

:koffie:
 
Ik mis de player ook hoor :). Als we woensdag niet zelf een oplossing hebben gevonden, bestaat de kans dat we extern iets gaan zoeken.
En het klopt inderdaad dat je als bezoeker geen bijlages kunt downloaden. Dat is een bewuste keuze om een lidmaatschap te stimuleren.
 
Is er al nieuws over de mp3 player?
Het is voor mij reden om geen mp3s van anderen te luisteren en zelf geen mp3s up te loaden.
Als ik iets kan doen dan hoor ik het graag.
 
Is er al nieuws over de mp3 player?
Het is voor mij reden om geen mp3s van anderen te luisteren en zelf geen mp3s up te loaden.
Als ik iets kan doen dan hoor ik het graag.

We zijn in gesprek met een ex-developper van vBulletin die een mooie oplossing wil bouwen. We zijn bijna zover. En we moeten ook wel omdat de contest er weer aan zit te komen :).

is er al een mogelijkheid om mp3´s van een externe server in een player hoorbar te maken?
(scheelt nogal aan ruimte op sf)

Nee, helaas niet vanwege hetzelfde probleem. We willen een player die het bestand automatisch embedt bij het uploaden. Schijfruimte is geen issue op dit moment. En de hook die gebouwd wordt, werkt alleen bij het uploaden naar de SF server.
 
¨Schijfruimte is geen issue op dit moment.¨
kan ik dan 1 gig erbij krijgen, of kopen?
voor als ik weer heulemaal in orde ben en weer muziek ga posten.
:koffie:
 
Goed nieuws: de embedded mp3 player is inmiddels een feit. Het gaat om een HTML5 player die automatisch wordt opgeroepen als je een track in mp3 formaat als bijlage toevoegt aan je post. Ook alle oude mp3 bijlages worden nu automatisch in deze player getoond. De bestandsnaam wordt onder de player getoond, houd daar rekening mee :).
 
GentleG heeft vandaag een fout ontdekt in de player. Als je een link post naar een extern gehoste mp3 file, probeert de software de player te tonen. Dat lukt op zich wel, maar de player blijft vervolgens leeg. Daarnaast is er een issue als je een post met een mp3 bestand gaat editen. Na de edit blijft de player leeg. Uiteraard is dit ongewenst gedrag. We hebben inmiddels contact opgenomen met de ontwikkelaar en verwachten op korte termijn een oplossing.
 
Goed nieuws: de embedded mp3 player is inmiddels een feit.

Lijkt me een prima oplossing! Al zal ik het bij mijn deuntjes misschien niet zo vaak gebruiken..
Die laat ik liever pas downloaden zodra ze officieel gemasterd zijn enzo.. :-)
 
Ik kan nog steeds geen mp3's afspelen en ik hoor ook van anderen dat ze m'n nummers niet kunnen streamen. Hoe kan dat?
 
Ik kan nog steeds geen mp3's afspelen en ik hoor ook van anderen dat ze m'n nummers niet kunnen streamen. Hoe kan dat?

Ik heb toch echt iets meer informatie nodig om die vraag te kunnen beantwoorden :).

- Waar staan die nummers die je wilt afspelen? Een link zou mooi zijn.
- Wat gebeurt er als je de player gebruikt?
- Welk soort device gebruik je?
- Welke browser gebruik je?
- Gaat het alleen om je eigen tracks of zie je hier op het forum bij bijvoorbeeld oude edities van de contest ook problemen met andermans tracks?
- Waar willen anderen je nummer streamen?
- Welke stappen neem je exact voordat je het probleem constateert?
- En euh, heb je al geprobeerd hem aan en uit te zetten?
 
Zie je een player als je naar die post gaat?

- Wat gebeurt er als je de player gebruikt?
- Welk soort device gebruik je?
- Gaat het alleen om je eigen tracks of zie je hier op het forum bij bijvoorbeeld oude edities van de contest ook problemen met andermans tracks?
- Waar willen anderen je nummer streamen?
- Welke stappen neem je exact voordat je het probleem constateert?
- Zijn die andere mensen ingelogd op het forum?
- Ben je zelf ingelogd als je probeert je track af te spelen?
 
Ja ik zie een player en ben tevens ingelogd. Mensen hadden moeite mijn meest recente track te streamen. De oudere nummers heb ik gemaakt voor de update dus dat werkte verder prima.
 
Back
Top