Login issues

BlackRain

Stamgast
Lid sinds
29 april 2017
Berichten
223
Locatie
Zuid-Holland
In mijn webbrowser zie ik niet direct een log-in link op de voorpagina. Daarvoor moest ik eerst op een topic klikken waar ik zonder inloggen niet bij kon, en pas toen verscheen een (duidelijke) mogelijkheid tot inloggen. Op de voorpagina is alleen een mogelijkheid tot registreren te zien, terwijl je gewoon je oude acount kan blijven gebruiken.
Het is mooi dat registratiue van trollen zo wordt belemmerd, maar echt handig is het niet:P

Verder, mooi dat de upgrade gelukt is!

Edit: Gek, smilies verschijnen correct als ik ze toevoeg bij het schrijven/editen van mijn bericht, maar vervallen bij mij vervolgens tot de tekstuele weergave zodra ik het bericht verstuur...
 
Laatst gewijzigd:
Kostte wel wat moeite om in te loggen, aangezien er geen inlog knop op de voorpagina staat. Die staat hier: https://www.synthforum.nl/forum/algemeen/mededelingen/3629858-synthforum-heeft-een-nieuwe-jas

En het schermpje om wat te schrijven is wel erg klein.

Volgens mij is die er wel. Moest ook even kijken maar hij is nu een beetje verborgen in de topbalk.

Verder, buiten de performance problemen, vind ik het er goed uit zien. Mooie upgrade! Logo links ziet er erg mooi uit.
 
Inloggen was niet eenvoudig.. geen in-your-face Login knop bovenaan. Voorlopig zie ik ook dat de avatar iconen niet getoond worden.. (toch niet om de performance op te krikken?... brrr.)
 
Ik heb ook wat probleempjes; met inloggen (ik zie nergens een login optie?), inloggen via omweg is inmiddels gelukt, maar nu mis ik de optie om mijn gebruikersprofiel te onderhouden, prive berichten te bekijken etc. Waar zou ik dat terug kunnen vinden? De site header ziet er bij mij zo uit:

Click image for larger version  Name:	Capture.PNG Views:	1 Size:	19,3 KB ID:	3638174


Windows 10 Professional / Firefox / Adblock Plus / Ghostery installed.

Alvast bedankt!
 
De login optie, inclusief het berichten centrum waar je privé berichten etc kunt vinden. Staat nog boven de header, direct onder de bovenbalk van je browser.
Om deze te zien moet je wel even helemaal naar boven gescrolled zijn.
 
Thanks Acidfever, is nu gelukt! Had het helegaar niet gezien, komt denk ik ook door mijn nogal grote scherm en de kleur van de balk, die lijkt op te gaan in Firefox menu balk.
 
Thanks Acidfever, is nu gelukt! Had het helegaar niet gezien, komt denk ik ook door mijn nogal grote scherm en de kleur van de balk, die lijkt op te gaan in Firefox menu balk.

Ik kon het aanvankelijk ook niet vinden hoor. In Chrome lijkt het ook erg veel op de balk er boven. :)
 
Nu die links nog wit maken? Dan zijn ze in Light en Dark goed leesbaar...

Volgens mij kan ik per theme de kleur van de tekst in die balk aanpassen. Ik zal eens kijken of dat lukt voor light. Dark is goed zoals het is toch?

EDIT: heb hem aangepast. Ik weet niet of het zo beter leesbaar is.
EDIT 2: Kleur van de balk iets donkerder gemaakt. Zou goed moeten zijn nu.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de tussenfases niet gezien, maar het is nu prima leesbaar bij mij.
Maar de roll-overkleur in Light is vast niet de bedoeling :)
 
In dark mode wordt bij roll-over de tekstkleur wat lichter en duidelijker. In light mode zou je een soortgelijk gedrag verwachten, in plaats daarvan wordt hij slechter leesbaar.
 
Back
Top