Congrats!

gefeliciteerd met de upgrade, dat was een megaoperatie en uiteindelijk is het enorm goed gegaan. De site is mooi, overzichtelijk en als belangrijkste punt, nu weer helemaal standaard zodat toekomstige upgrades stukken eenvoudiger uitgevoerd kunnen gaan worden wat in deze tijden erg belangrijk is, zeker gezien de security patches die forums regelmatig moeten verwerken.

Inhoudelijk ziet het er allemaal goed uit. Paar kleine puntjes zoals rechten als je niet ingelogd bent, maar allemaal niet echt spannend en zo op te lossen. Functioneel gezien vind ik de homepage nog wat te statisch. Ik snap het idee erachter wel dat je een nieuws site bent met een forum eraan vast. Maar met 1 enkele nieuws post in de zoveel weken is de homepage eigenlijk overbodig, aangezien iedereen vervolgens op 1 van de forum buttons zal gaan drukken om het forum gedeelte te gebruiken. Persoonlijk zou ik het logischer gevonden hebben om de nieuws banner te houden zoals die nu is, maar daaronder toch net zoals op de oude site de laatste meest recente berichten te tonen. Maar op zich hoeft dat niet, je kunt ook simpel gewoon de andere pagina bookmarken als gebruiker (bijvoorbeeld berichten van vandaag, of laatste berichten) en dan heb je min of meer hetzelfde als de oude site en kun je direct de laatste status van de berichten bijhouden. Je bent dan alleen als gebruiker wel het doel van een hoofdpagina aan het voorbij gaan. Maar als de homepage echt actueel zou zijn met meerdere nieuwsberichten per dag dan zie ik het nut er wel van in zoals die nu opgezet is. Maar goed, dat is meer een kwestie van keuze kwa identiteit van het synthforum als geheel. Zoals ik al zei, voor gebruikers geen issue aangezien je altijd de recente berichten pagina kan bookmarken en die kan gaan gebruiken.

Al met al, klasse werk van iedereen die er bij betrokken is geweest !
 
Back
Top