Idee voor een contest?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

MikeJarod

ziet ze vliegen
Lid sinds
3 december 2003
Berichten
1.468
Zeg hoe werkt dat hier met die contests :confused:

Ik heb misschien een leuk idee, als het tenminste nog niet gebruikt is:

Stel 3 loopable golfvormen beschikbaar. Bijvoorbeeld sine en 2 alternatieve dingen, in wav formaat.

Hier moet dan een track mee gemaakt worden. Geen beperkingen, behalve dat alleen die golfvormen gebruikt mogen worden.

De enige echte vereiste is dus een hard- of software sampler. Het is helemaal aan de creativiteit van de muzikant hoe deze de golfvormen gebruikt. Zo kan je je eigen sounds ermee gaan programmeren, effecten toepassen, resamplen of misschien zelfs helemaal clean gebruiken.

Dat wilde ik even kwijt :)
 
Laatst gewijzigd:
Aha, dat ging waarschijnlijk over dit draadje.

Ik zie dat er bij de vorige contest gestemt is op meerdere ideeen (hier).

In dat geval wil ik dit idee opperen voor zo'n volgende stemronde :)
 
Laatst gewijzigd:
Ik denk zelf dat het toch productiever gaat werken als er 2 x per jaar een serieuze Syntforum contest wordt gemaakt. Zonder allemaal rare regels en shit. Gewoon maken. Anders ontstaan er diverse , op zich leuke dingen, die toch uiteindelijk doodbloeden. (Zie de 3/4 contest die toch ook weinig stemmen heeft opgeleverd.)
 
Opzich die contest over waar die 2 jaarlijkse over mag gaan, vind ik wel een leuke tussenoptie (zoals ook de 3/4-contest is ontstaan).
 
Over die contest was gewoon gestemt. Dus wat betreft is dat de beste manier om met z'n allen het 'eens' te worden.
Het was niet mijn ding dus ik heb me ook terzijde gehouden. Gewoon ieder z'n plezier gunnen zou ik zeggen. Volgende keer krijg je weer een kans. :)
 
Op zich is het zo ook wel mooi: één keer per jaar een best of-contest (rond oud&nieuw) en één keer een contest waarbij eerst over het onderwerp gestemd wordt (zoals nu bij de 3/4-contest). Meer best ofs zou niet zo interessant meer zijn en meer contest laat het heel idee waarschijnlijk doodbloeden (overkill: te vaak zo'n hele lijst luisteren doet toch (bijna) niemand). Twee per jaar lijkt mij echt voldoende!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top