Afgehandeld Wat is er met de layout van het forum gebeurd?

Schakelde over naar darkmode op ios safari.
Maar nog steeds gebroken.

Schakel ik terug naar de lightmode, mis ik icoontjes. Laatste bericht en dergelijke.
Alleen visueel verdwenen want de link werkt nog wel.

Tevens menu, links bovenin, verdwenen.
Je weet wel: laatste berichten, zoekfunctie, marktplaats enzovoort.

Opnieuw laden haalt niets uit.
 
DE1C06AD-F0F2-4E8B-90C7-DAAEE993C1C2.png
Kiek moar.
 
In de reguliere layout missen bij mij:

als ik in een topic kijk:
- De voorwaarts/achterwaarts-knopjes tussen "Pagina x van x" en "Filter".
- De inhoud van drie buttons in de quick-reply.

In de forum overzichten missen de knopjes om direct naar het laatste bericht te gaan.

In de tekst die hiërarchisch aangeeft in welk forum je zit, missen de symbolen tussen de tekstdelen.
 
In de reguliere layout missen bij mij:

als ik in een topic kijk:
- De voorwaarts/achterwaarts-knopjes tussen "Pagina x van x" en "Filter".
- De inhoud van drie buttons in de quick-reply.

In de forum overzichten missen de knopjes om direct naar het laatste bericht te gaan.

In de tekst die hiërarchisch aangeeft in welk forum je zit, missen de symbolen tussen de tekstdelen.

Zelfde als bij mij dus.
Ik hoop dat de button voor het laatste bericht snel weer terug is want ik zag net dat er op het RD-8 topic een bericht is geplaatst maar er zijn 41 pagina's. :(
Ik ga niet 41 keer zitten klikken voor ik op de goede pagina zit en eventueel een reaktie geef dus het funktioneert nog niet helemaal goed.
 
Ik mis op mobiel de knop waardoor je andere delen van het forum kunt bereiken zoals bv nieuwe berichten, volgens mij was dat zo’n “hamburger”
 
Schakelde over naar darkmode op ios safari.
Maar nog steeds gebroken.

Schakel ik terug naar de lightmode, mis ik icoontjes. Laatste bericht en dergelijke.
Alleen visueel verdwenen want de link werkt nog wel.

Tevens menu, links bovenin, verdwenen.
Je weet wel: laatste berichten, zoekfunctie, marktplaats enzovoort.

Opnieuw laden haalt niets uit.

yep, same here (nog steeds)
 
Same
 
Knopje icoontjes zijn terug. sprite svg werd niet ingeladen, nu wel.
 
Bij mij is er niets veranderd. Tevens zie ik mijn avatar niet.

ik vind het lullig om te zeggen, zeker omdat er één persoon is die zich in zijn vrije uren een rompslomp werkt, om dit te fixen.

Maar de huidige look en nu zeker met al deze kleine irritante fouten. Vind ik eigenlijk totaal waardeloos.

Zoveel fouten in de opmaak en een look en feeling als of het 2004 is. Ik moet echt moeite doen om een duffere site te vinden dan deze.
kijk maar bijvoorbeeld naar de emoji implementatie... tjezus

Heel onplezierig navigeren dit. Gewoon zonden en doet afbraak aan de leuke kant van deze site, de mensen.

de provider of onderliggende software distributeur mag zich wel eens achter de oren krabben door deze, blijkbaar brakke software aan te bieden.

Ik maak mij geen illusie dat dit gaat veranderen in de toekomst. Begrijpelijk omdat hier geen geld en mensen voor zijn.

Tevens wil bij deze melden dat ik het absoluut waardeer dat deze site door vrijwilligers wordt gedragen met passie en het synth hart op de juiste plaats.


Maar tevens wilde ik dit even ventileren om mijn eigen rikketik te ontlasten =)
 
Cookies in de prullenbak en opnieuw ingelogd:

knoppies etc zijn er weer :okdan: toppie
 
ik moet heel vaak inloggen op al mijn devices merk ik. Opnieuw en opnieuw. zowel vast als mobiele
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top