Afgehandeld Wat is er met de layout van het forum gebeurd?

Ziet er bij niet uit op mobiel. Lijkt wel weer een hack....
 
Ziet er bij niet uit op mobiel. Lijkt wel weer een hack....

Weinig behulpzaam dit. Wat zie je precies? Android of iphone? welke browser? Staat je browser per ongeluk op desktop mode? Heb je de site al op de light theme gezet?
Hier werkt de mobiele site goed op Firefox voor Android met light theme. In Chrome op Android lukt het me niet om de theme te switchen, deze blijft op de dark theme hangen. Maar dat lijkt nog steeds een variatie op hetzelfde probleem.
 
In Chrome werkt het niet goed bij mij, maar met Edge wel. Wonderlijk want Edge is net als Chrome gebaseerd op Chromium.
 
In Chrome werkt het niet goed bij mij, maar met Edge wel. Wonderlijk want Edge is net als Chrome gebaseerd op Chromium.
Misschien even aangeven op welk apparaat, want bij mij werkt het in Chrome op de desktop als voorheen (light mode). In Safari niet.

Op de iPad is het een rommeltje in Safari èn Chrome.
Zo vreemd is dat niet, want daarvoor zal een aparte stylesheet (css) bestaan.
Op mijn iPhone ga ik niet eens proberen. :{
 
Misschien even aangeven op welk apparaat, want bij mij werkt het in Chrome op de desktop als voorheen (light mode). In Safari niet.

Op de iPad is het een rommeltje in Safari èn Chrome.
Zo vreemd is dat niet, want daarvoor zal een aparte stylesheet (css) bestaan.
Op mijn iPhone ga ik niet eens proberen. :{

Misschien even aangeven op welk apparaat, want bij mij werkt het in Chrome op de desktop als voorheen (light mode). In Safari niet.

Op de iPad is het een rommeltje in Safari èn Chrome.
Zo vreemd is dat niet, want daarvoor zal een aparte stylesheet (css) bestaan.
Op mijn iPhone ga ik niet eens proberen. :{

ik dacht dat het mijn browser was maar ook hier geen tables/frames of css. Alles times new roman en alle teksten onder elkaar. Zowel op safari ipad als op edge in win 10. Iets is duidelijk stuk. =(
 
Op m'n laptop met Firefox(80) en met Edge(nieuwe browser van windows) is het volledig kapot.
Dark mode als light werkt niet. In en uitloggen heeft ook geen invloed.

Op m'n (android) smartphone werkt het dan weer wel. Ben niet ingelogd daar en ben het ook niet van plan voor geval het ook om zeep zou zijn.
 
Ik moet zowel mobiel ios als osx telkens inloggen . En op de imac is zelfs light nu ellende. Op ios werkt ie.
 
Weinig behulpzaam dit. Wat zie je precies? Android of iphone? welke browser? Staat je browser per ongeluk op desktop mode? Heb je de site al op de light theme gezet?
Hier werkt de mobiele site goed op Firefox voor Android met light theme. In Chrome op Android lukt het me niet om de theme te switchen, deze blijft op de dark theme hangen. Maar dat lijkt nog steeds een variatie op hetzelfde probleem.

Weinig behulpzaam dit. Wat zie je precies? Android of iphone? welke browser? Staat je browser per ongeluk op desktop mode? Heb je de site al op de light theme gezet?
Hier werkt de mobiele site goed op Firefox voor Android met light theme. In Chrome op Android lukt het me niet om de theme te switchen, deze blijft op de dark theme hangen. Maar dat lijkt nog steeds een variatie op hetzelfde probleem.

Iphone, safari, niet in desktopmodus. En light theme ja.

ik zie her en der ‘lege boxen’ en buttons over het gehele scherm. Ik zie af en toe ‘template’ staan. Ik heb ook een soort van programmeertaal gespot vanmorgen. En zicht op iets dat aan het ‘laden’ was (in drievoud).

De smilies zijn nu voor een deel als tekst afgebeeld.
De berichten van forumleden staan ergens rechts in het scherm in kolomvorm, haast niet te lezen.
Ik kan ook niet naar het ‘nieuws’ op het forum.
Verder ziet het scherm er behoorlijk leeg uit.....

Ik heb niet verder gezocht en gekeken......

Ik gok erop dat mijn berichtje aan komt. :)
 
En de tekstcursor verschuift steeds. En berichten zijn steeds in tweevoud te lezen.
 
Files zijn restored, ik zag het zelf nu pas omdat de cache in mijn eigen browser verstreken waren. Tof zo een upgrade, het ding gooit je bestaande css files gewoon weg. Waarom ook niet.
 
Na het weggooien van diverse tmp items van m'n browser (opera dev, win10) werkt het weer, maar alleen het lichte thema. De donkere werkt echter nog steeds niet (opera/firefox/edge). Op edge krijg je de foutcode: error-3 error_information_x-3
 
Light werkt (ios - Safari) redelijk; mis wel wat icoontjes (menu browser, sommige emoticons staan als tekst, etc) en zoomt in op willekeurige momenten als je scrollt etc
 
Heb mijn cookies weggegooid en nu doet ie het beter, alleen light, dark is nog steeds stuk. Ik zit op een iMac en gebruik Chrome. In de console log van chrome staan een hele berg 404's. Iemand geïnteresseerd in welke? Zo ja, laat het weten, dan stuur ik een screenshot.
 
Het ziet er wel weer normaal uit nu.
Er is nog wel één ding niet oké voor zover ik het nu even zie; ik zie wel wie de laatste reaktie heeft gegeven op een topic maar mis de knop om er op te klikken dus ik moet nu nog wel het topic openen en dan langs de reakties scrollen.
En als ik een reaktie geef dan mis ik de afbeeldingen op de drie buttons aan de rechterkant maar als ik met m'n cursor erop sta dan zie ik wel de tekst waar de buttons voor dienen.
Oh, en bij de pagina's bovenaan kan ik wel terug maar geen cijfers te zien.
 
Het ziet er goed uit bij mij als ik naar het forum ga, maar zodra ik inlog is het weer mis. Dat is op m'n laptop, Windows en Firefox.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top