Afgehandeld Wat is er met de layout van het forum gebeurd?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
Sinds de nieuwe update erger ik me kapot aan de nieuwe layout van het forum. Is deze op mobiel gebruik geënt en minder op pc/laptop?
Via de laptop ziet het er niet uit en resulteert dat ik minder op forum kijk.....
Ik vermoed dat ik niet de enige ben die er zo over denk. De gemiddelde fanbase op het forum is laatste jaren al flink afgenomen en ik vermoed dat deze nog verder zal afbrokkelen als de layout zo onoverzichtelijk blijft.
Behalve dat de layout van het forum zuigt is het lezen of terugvinden van post er ook niet vriendelijker/overzichtelijker op geworden!
Dit is geen stap vooruit maar eerder 10 terug en doet me denken aan hoe ms-dos based message boards in het verre grijze verleden eruit zagen.
 
Ik weet niet wat jij ziet, maar er is bij mij niet eens meer sprake van een layout!
Times Roman lettertype, witte achtergrond en verder totale chaos.
 
Zoals in andere posts al aangegeven is de dark theme kapot sinds de update. Ik geloof dat er al een ticket is ingeschoten bij de developer van de forumsoftware. Totdat die dit gefixt heeft werkt bij mij het forum prima met de light theme. Moet alleen s'avonds mn monitor wat minder helder zetten.
Omschakelen kan helemaal onderaan de pagina.
 
zie screenshots.....
ik draai windows 10 + edge
voor de update stond het op dark skin...
 

Attachments

  • Screenshot SF1.jpg
    Screenshot SF1.jpg
    21,5 KB · Bekeken: 162
  • Screenshot SF3.jpg
    Screenshot SF3.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 166
  • Screenshot SF2.jpg
    Screenshot SF2.jpg
    27,3 KB · Bekeken: 151
  • Screenshot SF4.jpg
    Screenshot SF4.jpg
    34,3 KB · Bekeken: 158
Als ik inlog is de layout complete chaos, maakt niet uit of ik 'light' kies of niet. Log ik uit, dan zie ik alles wel goed.
 
Negenhonderste poging bezig om het forum te upgraden. nu zit die effectief op 5.6.3 maar er zijn nog wa dingen kapot blijkbaar. zucht.
 
Negenhonderste poging bezig om het forum te upgraden. nu zit die effectief op 5.6.3 maar er zijn nog wa dingen kapot blijkbaar. zucht.

Sterkte ! Ik weet uit ervaring dat dit geen leuke klusjes zijn..... Je inzet word gewaardeerd !
 
Lekker retro toch, zo’n jaren negentig, netscape look :D

suc6 met de fix. :mega:
 
Laatst gewijzigd:
Hahaha, ik kon het niet laten om (ook) even ‘dark modus’ te checken: nu de hele lay-out om zeep - ook als ik weer terugga naar ‘light’ :stupid

Straks eens kijken bij de cookies ofzo.. :D
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top