Afgehandeld Wat is er met de layout van het forum gebeurd?

Toch even een melding; nu zit ik weer op de pc die gisteren de layout niet goed weergaf en nu is het wel goed op één ding na, de last post button en de 3 buttons rechtsboven voor bijlagen uploaden enz daar zie je geen tekst maar werken wel.

hier ook, firefox op windows, en wel meer ikoontjes vallen weg...
 
Ik zit enkel op m’n telefoon op synthforum. Sinds kort is linksboven het menu weg voor de subforums (of misschien zat het rechts, nooit aandacht aan besteed, pas als het er niet meer is loop je vast met je muscle memory). Het valt nu buiten beeld en dat menu is niet meer te bereiken. De enige manier om in deze draad te komen is als er recent iets in is gepost. Iets klopt niet. Hoop dat jullie het kunnen oplossen!
 
Ik sluit me aan bij bovenstaande reacties. Een deel van mijn pictogrammen is weggevallen. Zie geüploade bijlagen. Ik weet waar bijvoorbeeld de citeer knop zit en deze is nog wel te gebruiken, maar het is uiterst onhandig :D
 

Attachments

  • Screenshot_20201026-111812~2.png
    Screenshot_20201026-111812~2.png
    88,1 KB · Bekeken: 151
  • Screenshot_20201026-111801~2.png
    Screenshot_20201026-111801~2.png
    103,7 KB · Bekeken: 163
Best vermoeiend zo en ongelofelijk. Waarom komen deze problemen terug?

Wat zegt de provider/software leverancier hier van? Is geen gratis software neem ik aan.

Sinds de introductie van de “nieuwe” site is het regelmatig r8Dk met de lay-out :frons:
 
Bij mij hetzelfde probleem als Bambisk, Der_Mantie en anderen: niet meer zichtbare icons en controls =(

Op meerdere manieren getest:
- op meerdere pc's/laptops (wel allemaal Win10 maar verschillende virusscanners en andere configuraties)
- op elke machine getest met de volgende browsers: Chrome/IE/Edge/Firefox waarbij telkens offline data (cookies ed) verwijderd werden
- op elke machine getest met bovenstaande browsers en uitgeschakelde virusscanners (je weet maar nooit...)
- wel en niet ingelogd zijn (probleem lijkt dus ook niet account gerelateerd te zijn)
- zelfs onder de Citrix werksessie van mijn thuiswerkende lief

Helaas... zonder resultaat...
 
Ik zit enkel op m’n telefoon op synthforum. Sinds kort is linksboven het menu weg voor de subforums (of misschien zat het rechts, nooit aandacht aan besteed, pas als het er niet meer is loop je vast met je muscle memory). Het valt nu buiten beeld en dat menu is niet meer te bereiken. De enige manier om in deze draad te komen is als er recent iets in is gepost. Iets klopt niet. Hoop dat jullie het kunnen oplossen!

Ja, dat heb ik dus precies zo sinds vorige(?) week op chrome/android...
 
Hier dezelfde problemen.
De door Manic geplaatste oplossing voor het inlogprobleem werkt overigens uitstekend!
 
Wordt dit probleem überhaupt serieus genomen?

Hoeveel leden hebben hier last van?
 
Gisteren en vandaag hier ook icoontjes verdwenen
 
Als je aanwas wilt houden van bezoekers of leden, moet je er echt voor zorgen dat dat menu weer terugkomt ergens op het beginscherm, op iPhone/mobiel. Zonder dat is het forum zo ontoegankelijk dat iemand die niet doorzet het voor gezien houdt.

Ik snap dat dat een rotklus is hoor, maar je moet het wel weten.
 
Geen idee of dat dit een rot klus is want communicatie is ver te zoeken al hier..... :stupid

wordt wel een beetje gênant onderhand.
 
Ik heb dezelfde problemen en werk me ook een weg door onzichtbare icoontjes. En als moderator heb ik soms ook nog te maken met niet-werkende edit-tools die ik nodig heb om verzoeken van gebruikers te kunnen uitvoeren. Het maakt het wel spannender zo.. ;), maar inderdaad verre van ideaal.

Ik hoor dat er door de leverancier gebrekkige support wordt geleverd. Vanwege een verhoogde focus op veiligheid worden de updates door onze beheerder nu direct toegepast maar dat geeft het gebruikelijke risico op meer instabiliteit wat betreft de functionaliteit. Een vervelende trade-off. Er wordt druk overlegd over alternatieven voor de huidge leverancier, maar gezien de grote impact is dat iets dat tijd vergt.
 
Laatst gewijzigd:
Hola Syntvrienden.

Helaas ,,,,,Ik heb nergens last van en sta vaaf het begin op light:D

Groeten van Andreos:)
 
soort gelijke problemen ken ik van een css file die gecached wordt en waarbij de laatste versie niet wordt ingelezen.

is op te lossen door een ?timestamp achter de filename neer te zetten, zo.wordt altijd de laatste css file gelezen door de browser.
 
Misschien idee om een keer helemaal over te stappen op een nieuw systeem?

ik ben zelf wel gecharmeerd van forums zoals Elektronauts
 
Op iPhone en iPad menu ook niet meer zichtbaar (links). Heb dark modus niet aanstaan. Lastig navigeren (eigenlijk onmogelijk)
 
Op frontpage de fout gemaakt om dingen dicht te klappen, en geen icoon meer om open te klappen nu
 

Attachments

  • 0B3605AB-F6EC-403A-8FCC-6AB123D320CD.png
    0B3605AB-F6EC-403A-8FCC-6AB123D320CD.png
    139,6 KB · Bekeken: 154

Vergelijkbare discussies

Back
Top