Problemen met weergave avatars

peterdh

Ringtones & notifications
Lid sinds
13 april 2007
Berichten
2.853
Locatie
Santpoort-Noord
Ik heb net een nieuwe avatar, een jpg met de juiste afmetingen, geïnstalleerd. Nu zie ik hem af en toe wel en af en toe niet in de threads. Ik zie al lang tijd ook avatars van anderen niet afgebeeld. Hoe kan dat?

Synthforum-avatars-01.jpg

Synthforum-avatars-02.jpg
 
Ik heb voor bovenstaande post een nieuwe discussie aangemaakt omdat het om een wezenlijk ander probleem gaat dan in de oude discussie wordt besproken. Soms worden avatars wel goed weergegeven en soms niet. Dat is een bekend probleem waarvoor vBulletin helaas geen oplossing heeft. Er staat een verzoek in hun database om dit probleem hoger op de agenda te krijgen, maar daar zit tot nu toe erg weinig schot in. Ik ben bang dat we het hier voorlopig mee zullen moeten doen.
 
Ik zit ook nog te twijfelen of het iets van een (selectieve) blocker van mijn kant kan zijn; mijn anti-virus software of mijn Chrome browser.

Ik denk zelf dat het aan de kant van de software zit. Ik zie het namelijk ook en gebruik geen blocker. Daarnaast lijkt het probleem zich random voor te doen.
 
Ik zie het ook, en al heel lang (volgens mij al sinds de update naar deze versie). Ik heb wel het idee dat het iets is dat ik vooral zie op desktop en niet als ik mijn telefoon gebruik. Chrome issue misschien?
 
Ik zie het ook, en al heel lang (volgens mij al sinds de update naar deze versie). Ik heb wel het idee dat het iets is dat ik vooral zie op desktop en niet als ik mijn telefoon gebruik. Chrome issue misschien?

Nee, ook op Safari en Internet Exploded
 
Back
Top