Hoe zoek ik oude posts op ?

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!
Lid sinds
12 augustus 2003
Berichten
9.070
Locatie
NL
Ik ben op zoek naar de oude studio foto welke ik heb geupload hier, maar met de nieuwe forum software kan ik hem niet vinden. In beeld oa de S6000 en een muur van soundcraft 200b mixers, met een TR 909 on top en een berg 19inch spul eronder, met wat los FX desktop grut.
Een link in een andere post verwijst naar: https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1000243&postcount=525

Maar dat werkt dus niet meer. Het gaat om een "studio annex crib" topic post van voor 2009.
Is er uberhaupt een mogelijkheid om op eigen posts te zoeken waar attachments aan zijn toegevoegd ? Want ik heb nog wat plaatjes geupload geloof ik. Zou leuk zijn om even terug te loeren (ipv 8000 posts met de hand door te spitten).
 
Waarschijnlijk zijn die picts verloren gegaan met de laatste grote update van het synthforum , een paar jaar geleden.
Volgens mij hebben ze toen met de migratie de boel wat opgeschoond.
Ook oude tracks voor die tijd zijn namelijk niet meer aanwezig.
 
Misschien dat de boel niet geindexeerd is, en met handmatig zoeken op alle berichten plus crtl F op crib annex studio ik toch op die foto's uit kan komen rond de juiste jaartallen . Ik zal het nog eens proberen later vandaag :)
 
Dringende verzoekje aan de heren technici alhier <3 Zouden er meer pagina's zoekresultaten zichtbaar kunnen worden ?
Ik geloof dat alle oude info wel in de database staat, maar dat we er niet bij kunnen door een software probleem, ik geef een voorbeeld:

De zoekhistorie gaat niet verder dan 10 pagina's, daardoor kan ik op "sorteervolgorde> aflopend" niet verder komen dan 2020 tot 2015.
Draai ik dat om, dan kom ik niet verder dan 2003 tot 2004.
Er zit dus een limiet op de maximale zoekresultaten, indien dit uitgebreid kan worden kan ik wel posts uit 2004-2015 bekijken denk ik.

Kan iemand hier iets met deze theorie ?
 
ik zie dat de link die ik had gegeven niet direct naar jouw oploads gaat. Als je die link klikt zie je bovenin de optie 'Media'. Als je daar klikt zie je de knop 'geplaatste afbeelding'. Dan zegt ie dat ie niks kan vinden, dat komt door de filter. rechtsboven in kan je vervolgens op 'filter' klikken en dan 'any time' kiezen. Dan laden er een zooi plaatjes en kan je steeds op 'meer' klikken om er meer te krijgen. Geen idee of dat ver genoeg terug gaat, maar dan kijk je in ieder geval alleen naar jouw uploads ;)
 
Ik heb hem er tussen zien staan, ziet er tof uit ;)

als je deze bedoelt:
image_40320.jpg
 
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb deze vraag helemaal over het hoofd gezien.

Dank aan kobuz voor de hulp :okdan:

Tijdens de migratie zijn alle bestanden uit het verleden meegenomen naar het nieuwe forum. Dus zowel afbeeldingen als audio bestanden moeten teruggevonden kunnen worden. Het terugvinden van afbeeldingen kan het eenvoudigst via het profiel van de gebruiker. Klik hiervoor op de gebruikersnaam (of ga direct naar je eigen profiel). Kies dan de tab "Media". In het kader dat dan verschijnt, staat het aantal afbeeldingen dat deze gebruiker tijdens zijn/haar hele lidmaatschap heeft gepost. Rechts bovenin de balk zit een drop down menu onder het woord "filter". Per default worden alleen de afbeeldingen van de afgelopen maand getoond. Je kunt in het menu kiezen voor "Any time" om alle afbeeldingen terug te vinden (en dan lekker scrollen).

Als het echt om posts gaat (dus niet perse om afbeeldingen), dan kun je via "uitgebreid zoeken" je naam ingeven bij "Leden" (het systeem zoekt tijdens het typen meteen in de database en geeft dan alle passende resultaten, je dient op je eigen naam te klikken) en vervolgens een start- en einddatum bij "datumbereik". Op die manier kun je wat specifieker zoeken en zou het maximum aantal resultaten van 500 voldoende moeten zijn.
 
Back
Top