Eigen berichten te bewerken in de Te koop/ruil aangeboden sectie van de site?

sparood

nog steeds niks
Lid sinds
9 oktober 2013
Berichten
132
Waarom is dit niet mogelijk? Het is namelijk best wel onhandig om posts niet te kunnen wijzigen, bijvoorbeeld om bij de verkoop van items die je in de verkoop-lijst hebt staan.
 
Waarschijnlijk om geen misberichten te krijgen. Een ander kan namelijk wel iets posten in de thread en dan zou een bericht niet meer kloppen als een eerder bericht gewijzigd is. Ik moet zeggen dat ik het zelf soms ook wel handig zou vinden hoor. Nu moet je dus gewoon bij een verkooplijst de lijst wijzigen en opnieuw posten, of via een eigen webspace, zodat altijd die lijst laad (bv een plaatje van je excel lijst hosten op je eigen webspace en die dan wijzigen).
 
Dat snap ik op zich wel, maar het zou fijn zijn om een tweede post wel te kunnen bewerken zodat het niet een lange thread wordt met 'x is verkocht', 'x is verkocht', 'x is verkocht' en het toch nog een beetje overzichtelijk blijft (maar ik weet niet of dat mogelijk is in de forum software).
 
Host een afbeelding op je eigen server. Die kun je naar hartelust wijzigen.
 
Volgens mij heeft het (deels) een technische reden; als ik me niet vergis is het een kwestie van of alles of niets aan kunnen passen als gebruiker. Er is gekozen om het aanpassen van berichten door gebruikers zelf dicht te zetten. Je kunt daar dus niet voor 1 subforum van afwijken.
 
Dat snap ik op zich wel, maar het zou fijn zijn om een tweede post wel te kunnen bewerken zodat het niet een lange thread wordt met 'x is verkocht', 'x is verkocht', 'x is verkocht' en het toch nog een beetje overzichtelijk blijft (maar ik weet niet of dat mogelijk is in de forum software).

Als het naar je eigen smaak te onoverzichtelijk wordt, kun je de bestaande draad door ons laten sluiten door een :slotje: te posten. Zodra we de advertentie hebben gearchiveerd, kun je een nieuwe aanmaken met je up-to-date aanbod.
 
Jammer dat de recente geüpdate berichten niet vanzelf terug bovenaan staan...
Telkens aanpassen in de instellingen wanneer je cookies verwijdert... pfff...

Cheers,
Exo. :mega:

Hoewel enigszins off topic, kijk hier voor tekst en uitleg.

In plaats van telkens je instellingen te wijzigen, kun je ook kiezen om gebruik te maken van de tabs die helemaal bovenaan in het Te Koop forum staan. By default staat "DISCUSSIES" geselecteerd. Je kunt hier ook kiezen voor "RECENTE BERICHTEN" om de nieuwste berichten bovenaan in je overzicht te zien.
 
Link, niet echt, meer embedded content.

Ah, dan kan natuurlijk. Afbeeldingen kunnen worden gelinkt. Je ziet dan de afbeelding zelf als resultaat op het forum. Wijzig de afbeelding achter de link, en de content op het forum zou moeten meeveranderen als de post of discussie opnieuw wordt geopend. Vink dan wel even de optie uit die de afbeelding kopieert en in de forumdatabase opslaat. En zorg ervoor dat de afbeelding op een beveiligde site staat.

matrixbrute-image.jpg

url
 
Ok, dank voor het antwoord!

Host een afbeelding op je eigen server. Die kun je naar hartelust wijzigen.

Dan lijkt me dit ook niet wenselijk? Als je dan toch ook de producten kan aanpassen.
 
Thanks Doc!
Had een moment van coronatieve zinsverbijstering...

Cheers,
Exo. :mega:

In plaats van telkens je instellingen te wijzigen, kun je ook kiezen om gebruik te maken van de tabs die helemaal bovenaan in het Te Koop forum staan. By default staat "DISCUSSIES" geselecteerd. Je kunt hier ook kiezen voor "RECENTE BERICHTEN" om de nieuwste berichten bovenaan in je overzicht te zien.
 
Back
Top