Nababbel Synthforum Contest 2019

Hm ... misschien de topic-titel aanpassen in "2019" :engel: ;).

Ik wil gewoon iedereen bedanken die voor mij gestemd heeft alhoewel ik meer waarde hecht aan de kritieken en opmerkingen over mijn composities dan aan de punten die niet altijd evenveel zeggen over de compostie an sich.
Het stemt me gewoon blij dat mijn muziek, die niet altijd even toegankelijk is, toch bij flink wat mensen bewondering en waardering oplevert :halleluja. Want hoe je het draait of keert, ik geloof echt wel dat de meesten onder ons muziek maken om gewaardeerd te worden :mexico:.

Verder een dikke proficiat een de winnaar :okdan:

:doei:

Danny
 
Ik babbel wel mee hoor.

wat mij leuk lijkt is om een basis vocalen track gebruik (one design vocal track) die je mag knippen en plakken noem het wat en daaronder je geheel eigen idee uitwerken . ( mag ook zonder) met de vocalen track krijg je meteen 10 punten extra.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zou ook graag willen dat iedereen dit jaar terug wat meer naar goede technomuziek begint te luisteren, zodat iedereen tegen volgende jaar wat meer opgewarmd is voor mijn inzending.
 
Ontopic dan maar. Waarom kunnen we de stemmers niet meer zien? Dat werkte prima tot de deadline, inclusief een handig staafdiagram.
 
Wat ik best wel irritant vond, was dat je elke topicpagina moest gaan openen om een nummer te luisteren en dan ook op de startpagina moest blijven. Misschien ergens volgende keer een overzichtspagina met alle nummers onder elkaar?

Geen kritiek dit, want moet sowieso al gigantisch veel werk zijn om te organiseren, enkel een suggestie.

Ik was langs de andere kant positief verrast door het vele diverse werk. Ik denk dat er in de toekomst meer en meer ruimte komt voor nichemuziek door het toegankelijker worden van muziek produceren, dus daar kijk ik wel naar uit, ik ben niet zo voor dertien in een dozijn muziek.

Ik heb er zelf veel uitgehaald en ga m'n nummer deels herwerken (zonder koebel :D). Ik geloof wel in de goede opbouwende kritiek hier, daar heb je ook wat aan.

Volgend jaar probeer ik sowieso opnieuw mee te doen. :okdan:
 
Eigenlijk vind ik het maar niets.. Appels en peren met elkaar vergelijken... En dat dan het meest sexy mannetje of vrouwtje wint.. 8)
Heb ook wel eens werkervaring opgedaan met een grotere competitie en vond het maar een hard wereldje...

Maar het heeft me wel vermaakt. Ook de afgelopen maand.. :-)
Leuk dat jullie hier tijd in steken!
 
Eigenlijk vind ik het maar niets.. Appels en peren met elkaar vergelijken... En dat dan het meest sexy mannetje of vrouwtje wint.. 8)
Heb ook wel eens werkervaring opgedaan met een grotere competitie en vond het maar een hard wereldje...

Ja dat vind ik ook. Alleen hier op SF is het gelukkig wel een gezellige competitie :)
 
Een beetje aanhakend op Apollo82:
Als het mogelijk is zo'n soort overzichtspagina met inzendingen te maken, is het dan ook mogelijk om de threads met inzendingen buiten de rest van het forum te houden ?
De knoppen "Nieuwe berichten" en "Berichten van vandaag" zijn nu enkele weken een beetje nutteloos geweest, omdat deze pagina's vol stonden met inzendingen en reacties erop.
Natuurlijk is deze contest een prachtig initiatief, maar nu is de rest van het forum wel een paar weken tamelijk onzichtbaar geweest. Niet onoverkomelijk, maar als dit makkelijk aan te passen is....

Maar bovenaan staat: mooi initiatief, dank voor de moeite die er ingestoken is. :okdan:
 
Misschien ergens volgende keer een overzichtspagina met alle nummers onder elkaar?

Die was er gewoon ;) https://www.synthforum.nl/forum/synthforum-contest-2019

Mijn suggestie voor de volgende keer: Ik zou de wedstrijd graag buiten de berichten van vandaag houden. Je hebt gewoon een paar weken bijna alleen maar wedstrijd topics daar staan, waardoor de 'gewone' helemaal ondergesneeuwd raken.

edit: gemmetje was me net voor..
 
+ 1.


Een beetje aanhakend op Apollo82:
... is het dan ook mogelijk om de threads met inzendingen buiten de rest van het forum te houden ?
De knoppen "Nieuwe berichten" en "Berichten van vandaag" zijn nu enkele weken een beetje nutteloos geweest, omdat deze pagina's vol stonden met inzendingen en reacties erop. :okdan:
 
Op zich is dat wel goed voor de aandacht voor de contest natuurlijk ... Al was het nu met de NAMM overlap misschien niet erg handig omdat er tegelijkertijd ook heel veel nieuws was.
 
Nee, ik bedoel de players met elk nummer onder elkaar. Zo kan je een pagina openhouden met de nummers, en dan een tweede tab om de topics door te nemen terwijl je aan het luisteren bent.

Overigens had ik het echt moeilijk om te stemmen, het feit dat elke stem evenveel waard is maakt het niet evident. Voor mij persoonlijk zou het logischer en makkelijker lijken om een bv. een top 3 te maken (met aflopend puntenaantal) of enkel op het beste nummer te stemmen. Langs de andere kant is de huidige puntentelling ook deel van de charme.
 
Op zich is dat wel goed voor de aandacht voor de contest natuurlijk ... Al was het nu met de NAMM overlap misschien niet erg handig omdat er tegelijkertijd ook heel veel nieuws was.

Dat geldt natuurlijk voor ieder onderwerp/ iedere thread. En niet alle leden (understatement) zijn geïnteresseerd in die contest.
 
Eens met Gemmetje en kobus. Niet al die tracks op de voorpagina aub. Ik zie door de tracks het bos niet meer :W
 
Lijkt mij ook, zonder aandacht bloedt de contest snel dood.
De NAMM is toch elke keer in januari?

Dat lijkt me gek, de aandacht van de contest is van ons allemaal toch? Niet van mensen die toevallig langs komen. Op deze manier heb je zelfs dat de tracks waar veel gereageerd wordt de meeste aandacht krijgen, aangezien die dan vooral in het overzicht van vandaag komen. Maargoed, voor beide is wel wat te zeggen, misschien dat er een tussenweg is. Bijvoorbeeld ipv een mededeling bovenin, daar de player met tracks erin (indien mogelijk). :)
 
Back
Top