Player van de tracks sectie?

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
693
Locatie
Augusta GA USA
Het draait uiteindelijk toch allemaal om de muziek, toch...
Is er geen mogelijkheid om een player te maken die de tracks van de tracks sectie ad random / of van nieuw naar oud / of weet ik veel / afspeelt?
Als er dan nog een 'klink ding' is ergens waar je direct je feedback in kan typen, kan ten goede komen van het aantal commentaren.
En top of the bill; mss een score systeem, 1 tot 5 sterren zodat je je favoriete nummers snel kan terug vinden, etc etc...
Of bestaat dit al en heb ik dat gewoon nog niet gevonden...

PS ik ken nix van websites en heb hier ook geen bal interesse in. Ik kan bijgevolg helemaal niet inschatten of dit uberhaupt mogelijk is...
 
Technisch is (bijna) alles mogelijk. En ik vind je idee op zich helemaal niet slecht. Het bestaat in elk geval nog niet op ons forum. Omdat we de keuze hebben gemaakt zoveel mogelijk gebruik te maken van de standaard software waardoor we zonder problemen iedere update kunnen meepakken, zal een dergelijk systeem niet zo snel worden geïntegreerd in de forumsoftware. Daarnaast willen we eerst de lijst met bestaande issues afwerken voordat we verder gaan ontwikkelen.

Een tijdje terug is er intern al eens gesproken over een externe player die alleen tracks afspeelt uit het Tracks forum. Iets dergelijks is vrij eenvoudig te implementeren. Maar dan gaat het alleen om het beluisteren en niet om het geven van feedback, en dat lijkt niet helemaal je voorstel te zijn.
 
Back
Top