Mobiele site in het Chinees?!

Timecop

Preset Manager
Lid sinds
22 mei 2003
Berichten
1.434
Locatie
Somewhere in the vast nothingness of space...
Weet niet of dit al bekend is bij jullie, maar als ik op mijn smartphone naar het Synthforum ga krijg ik een Chinese site met atletiekproduction te zien van "Hebei xindong huateng Style equipment manufacturing co., LTD".

De desktopversie werkt wel normaal.
 
Last edited by a moderator:
Apart, hier werkt het prima op mijn telefoon. Zowel via google link als rechtstreeks naar de site.
 
Hier net zo
 

Attachments

  • Screenshot_20191003-132213_Chrome.jpg
    Screenshot_20191003-132213_Chrome.jpg
    31,7 KB · Bekeken: 156
Wellicht handig om te vermelden:
- welk OS?
- welke browser?
- speelt het probleem bij WiFi of 4G?
 
Ik heb de site gewoon bij mijn favorieten staan, dus zou niet aan de link moeten liggen. Maar het werkt ook niet als ik rechtstreeks naar www.synthforum.nl ga.

Inderdaad handig om te vermelden torp !

- Android 8.0 op een Samsung Galaxy S7
- Samsung internet browser (versie 7.2.10.33)
- Zowel op WIFI als op 4G
 
Komisch, lijkt me dat er iets niet helemaal pluis is met de server. Mogelijk dat de vBulletin exploit z'n weg naar het Synthforum heeft gevonden, veel bots zoeken gewoon automatisch het web af naar vBulletins op dit moment.
Net gechecked, dit krijg je op elke browser als je een Samsung Galaxy S8 emulatie draait b.v.
 
Da's maf. Hier geen probleem op mijn telefoon (Apple) of desktop (Windows).
 
Laatst gewijzigd:
Bij mij op desktop met Chrome (MacOS 10.14.6) en iPhone X met Safari (iOS 13.1.1) geen problemen.
 
Zojuist een startblok besteld. Damn you GAS! :stupid
 
Galaxy a5, stock browser
 

Attachments

  • Screenshot_20191003-192511_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20191003-192511_Samsung Internet.jpg
    40 KB · Bekeken: 145
Men heeft via een lek dat een paar dagen geleden werd ontdekt in vbulletin, bestanden op de server aangepast. Daardoor werd er zowel malware alsook foute content geserveerd. Ik hoop dat ik alle rotzooi heb kunnen verwijderen/corrigeren. De software van het forum werd naar de laatste versie gebracht. Het lek zou nu moeten gedicht zijn.
 
Back
Top