Ontvolgen van topic die ik zelf ben gestart

Manic

Ouwe rot
Lid sinds
5 januari 2009
Berichten
1.299
Locatie
Achterhoek
Ik heb een tijdje terug het Behringer SH-101 clone topic gestart, na verloop van tijd was ik er niet meer in geïnteresseerd en ben ik gestopt met volgen van dat topic. Ik krijg er echter nog wel telkens meldingen van als iemand er weer iets in heeft gepost. Volgens mij is dit een bug, of heb ik een instelling verkeerd staan? Heb net de instellingen nagekeken en kan alleen een instelling vinden die ervoor zorgt dat ik automatisch een topic volg die ik zelf start (dat wil ik ook), maar ik neem aan dat je dan nog steeds kan "ontvolgen" ?
 
Als topicstarter blijf je meldingen krijgen telkens men een antwoord geeft, tenzij je het topic laat sluiten als ik me niet vergis.:)
 
Rechts boven het topic staat een knop “Gevolgd”. Als je daar op klikt volg je het topic niet langer. Een andere optie is om dit via je profiel uit te zetten bij abonnementen.
 
Rechts boven het topic staat een knop “Gevolgd”. Als je daar op klikt volg je het topic niet langer. Een andere optie is om dit via je profiel uit te zetten bij abonnementen.

Beide heb ik meerdere malen geprobeerd. Ik blijf toch meldingen krijgen.
 
Back
Top