nieuwe host nodig

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

j.baars

vintage eigenheimer
Lid sinds
22 februari 2005
Berichten
12.349
Locatie
bij de oranje ster recht-door de galaxy, linksaf,e
ik zou als ik jullie was onmiddelijk overstappen naar een nieuwe host, het duurt tegenwordig veel te lang voordat er iets geladen wordt, als dat al lukt zonder errors.
dit is de laatste...
\Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function hasAdminPermission() on null in /home/synthforum/public_html/core/vb/api/wrapper.php:252 Stack trace: #0 /home/synthforum/public_html/core/vb/api/logwrapper.php(68): vB_Api_Wrapper->__call('fetchCurrentUse...', Array) #1 /home/synthforum/public_html/includes/api/interface/collapsed.php(101): vB_Api_Logwrapper->__call('fetchCurrentUse...', Array) #2 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(51): Api_Interface_Collapsed->callApi('user', 'fetchCurrentUse...', Array) #3 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(40): vB5_User->__construct() #4 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(75): vB5_User::instance() #5 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/string.php(403): vB5_User::get('lang_charset') #6 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/applicationabstract.php(459): vB5_String::getCharset() #7 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/applicationabstract.php(377): vB5_ApplicationAbstract::setCharset() #8 /home/synthforum/public_html/inclu in /home/synthforum/public_html/core/vb/api/wrapper.php on line 252Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function hasAdminPermission() on null in /home/synthforum/public_html/core/vb/api/wrapper.php:252 Stack trace: #0 /home/synthforum/public_html/core/vb/api/logwrapper.php(68): vB_Api_Wrapper->__call('fetchCurrentUse...', Array) #1 /home/synthforum/public_html/includes/api/interface/collapsed.php(101): vB_Api_Logwrapper->__call('fetchCurrentUse...', Array) #2 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(51): Api_Interface_Collapsed->callApi('user', 'fetchCurrentUse...', Array) #3 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(40): vB5_User->__construct() #4 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/user.php(75): vB5_User::instance() #5 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/string.php(403): vB5_User::get('lang_charset') #6 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/applicationabstract.php(459): vB5_String::getCharset() #7 /home/synthforum/public_html/includes/vb5/applicationabstract.php(377): vB5_ApplicationAbstract::setCharset() #8 /home/synthforum/public_html/inclu in /home/synthforum/public_html/core/vb/api/wrapper.php on line 252/
groeten,
Jeroen
 
Laatst gewijzigd:
voordat ik voorgaand bericht kon neerzetten was ik ook al weer 20 minuten bezig
dit hoef je echt niet meer te pikken , tegenwoordig.
van geen enkele host.
zelfs mijn server is sneller.
 
Laatst gewijzigd:
Terwijl het de laatste tijd vrij aardig ging was het eergisteren echt rampzalig, zat me kapot te ergeren toen ik wilde reageren en dit gewoon niet ging.
Bleek een tijd later bij opnieuw inloggen dat m'n reaktie wel was opgeslagen. :stupid:?
 
Ik denk dat het gisteren iets was met het klimaat. De grote jongens lagen ook deels plat. En het kwam gedurende de avond steeds dichterbij. Nadat mijn glasvezel (xs4all) eruit lag begaf de koelkast het ook nog. Toen maar een boek gepakt.
 
Zeer raar, ik heb totaal geen last van traagheid op SF en ik doe zoals eerder gezegd niks speciaal. (gewoon IE11, geen adblock of andere software, geen uitzonderlijk snelle internetverbinding ofzo, ik woon ook niet in een serverroom). Voordat er naar een andere host wordt gegaan ofzo, eerst kijken of dat écht de oorzaak is. Anders is het veel moeite voor niks. Als het louter een trage host was, zou het bij mij ook traag zijn.
 
Zeer raar, ik heb totaal geen last van traagheid op SF en ik doe zoals eerder gezegd niks speciaal. (gewoon IE11, geen adblock of andere software, geen uitzonderlijk snelle internetverbinding ofzo, ik woon ook niet in een serverroom). Voordat er naar een andere host wordt gegaan ofzo, eerst kijken of dat écht de oorzaak is. Anders is het veel moeite voor niks. Als het louter een trage host was, zou het bij mij ook traag zijn.
Het ging niet om traag, het ging om een totale uitval, zie de eerste post. Mijn browser kon synthforum zelfs niet meer vinden. Zoals gezegd: ook gisteren en dinsdag, telkens een uur of zo.
 
tsja, ik kijk toch et een scheef oog naar de host.
dit is de enige die dit soort problemen kan veroorzaken, lijkt mij.....
dan is er te weinig serverruimte om gelijktijdig een aantal requests uit te voeren, waardoor je dit gaat zien als enorme vertraging, errors enzovoort.
 
Dank allen voor de meldingen. De issues zijn bekend en er wordt serieus gezocht naar een oplossing. Om dit draadje niet te laten uitgroeien tot een nieuwe klaagdraad, zal ik hem sluiten.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top