Het gaat langzaam toch wel wat beter

bikkel

Everything is on the One
Lid sinds
14 november 2001
Berichten
12.708
Locatie
Utrecht
Natuurlijk een hoop zure reacties gehad in het begin, al dan niet terecht dus ook maar even een positieve: het werkt voor mij nu op dit moment best wel goed eigenlijk. Het mag nog wat sneller maar het werkt goed!
 
samenvattend: het mag langzaam toch wel wat sneller

:frons:
 
Ik heb nooit problemen gehad met snelheid, en ik doe niks exotisch. (nuja, IE11 en géén adblock is misschien wél exotisch :) ).
 
Natuurlijk een hoop zure reacties gehad in het begin, al dan niet terecht dus ook maar even een positieve: het werkt voor mij nu op dit moment best wel goed eigenlijk. Het mag nog wat sneller maar het werkt goed!

zeg, wat zijn dat voor laffe praatjes? ik krijg het idee dat het tijd wordt voor een volgende update!
 
Terwijl het iets beter is geworden, ben ik toch nog behoorlijk terughoudend om te zeggen dat ik het een verbetering vind tov vroeger.
Een vd zaken die ik steeds opnieuw tegenkom: telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?
 

Attachments

  • Screen Shot 2019-03-10 at 23.17.06.png
    Screen Shot 2019-03-10 at 23.17.06.png
    76,3 KB · Bekeken: 156
[...]
Een vd zaken die ik steeds opnieuw tegenkom: telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?

Dit heb ik ook, maar alleen als ik niet ben ingelogd. Geen idee hoe het komt. In het begin werkte het wel, ook als ik niet was ingelogd.

Qua snelheid nooit problemen gehad hier (safari) en ook al helemaal gewend, chapeau!
 
telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?

Dit heb ik ook, maar alleen als ik niet ben ingelogd. Geen idee hoe het komt. In het begin werkte het wel, ook als ik niet was ingelogd.

De tab Nieuwe Berichten wordt alleen gevuld als je bent ingelogd (en dat is niet anders geweest :)). Nieuwe Berichten toont alle ongelezen berichten tot 30 dagen terug. Alleen als je bent ingelogd, weet de forumsoftware welke berichten ongelezen zijn. Als je het forum bekijkt als bezoeker, is het dus onmogelijk om te weten welke berichten ongelezen/nieuw zijn.
 
Bericht door een moderator:
Graag alleen on-topic reageren in het feedback forum. Voor nieuwe issues kun je een nieuwe discussie aanmaken. Zo blijft het ook voor ons overzichtelijk en weten we welke zaken we nog moeten aanpakken en welke inmiddels zijn opgelost. Dank.
 
De tab Nieuwe Berichten wordt alleen gevuld als je bent ingelogd (en dat is niet anders geweest :)). Nieuwe Berichten toont alle ongelezen berichten tot 30 dagen terug. Alleen als je bent ingelogd, weet de forumsoftware welke berichten ongelezen zijn. Als je het forum bekijkt als bezoeker, is het dus onmogelijk om te weten welke berichten ongelezen/nieuw zijn.
Zou het dus niet logischer zijn om deze tab alleen te tonen als je bent ingelogd?
 
Natuurlijk een hoop zure reacties gehad in het begin, al dan niet terecht dus ook maar even een positieve: het werkt voor mij nu op dit moment best wel goed eigenlijk. Het mag nog wat sneller maar het werkt goed!

Ah, dit ging om het forum. Dacht eerst dat het een persoonlijk issue draadje was. :)
 
De tab Nieuwe Berichten wordt alleen gevuld als je bent ingelogd (en dat is niet anders geweest :)). Nieuwe Berichten toont alle ongelezen berichten tot 30 dagen terug. Alleen als je bent ingelogd, weet de forumsoftware welke berichten ongelezen zijn. Als je het forum bekijkt als bezoeker, is het dus onmogelijk om te weten welke berichten ongelezen/nieuw zijn.

Ah, dan was ik zeker in de war met een ander tabje. In het begin veranderden die nog wel eens :D
In elk geval bedankt voor de verduidelijking, dit kon ik niet echt uit de cryptische boodschap in het rode vlak halen.
 
Zou het dus niet logischer zijn om deze tab alleen te tonen als je bent ingelogd?

Goed idee. Ga ik aanpakken.

dit kon ik niet echt uit de cryptische boodschap in het rode vlak halen.

Kan ik me zeker iets bij voorstellen. Deze melding wordt gegeven bij elke zoekopdracht die geen of teveel resultaten oplevert. Ik kan hem dus helaas niet specifiek voor deze plek veranderen.
 
Deze is bekend. We kijken of en hoe we dit kunnen voorkomen.
Heb dat nog maar enkele keren voorgehad maar ik vond het hier in dit topic het vermelden waard.
Voor de rest vind ik de site wel lekker lopen, waarvoor dank!:okdan:
 
Na bovenstaande reply toch weer veel vaker waarbij ik het op den duur opgeef, je raakt er gewoon niet op.
 
Vanaf mijn thuisadres met een goede provider nooit problemen.
Over wifi van de NS veelvuldig, terwijl andere sites wel goed werken. Ook wordt dan soms mijn wachtwoord geweigerd.

Maar over het Synthforum zal ik mij niet snel verbazen.
Een paar jaar geleden zag ik deze door de virusscanner van een vriendin worden geblokkeerd.. :-)
 
Vandaag is de site weer slecht bereikbaar. Duurt langer of soms helemaal niet.
 
Vanmiddag een wat haperend forum. Lastig als je een gedeeltelijk bericht typt, dat je na het vastlopen van het forum niet meer kunt aanpassen..
Maar het zou natuurlijk vrijmibo bij de host kunnen zijn.. :-)

:biertje:
 
Back
Top