X

Het gaat langzaam toch wel wat beter

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Het gaat langzaam toch wel wat beter

Natuurlijk een hoop zure reacties gehad in het begin, al dan niet terecht dus ook maar even een positieve: het werkt voor mij nu op dit moment best wel goed eigenlijk. Het mag nog wat sneller maar het werkt goed!

samenvattend: het mag langzaam toch wel wat sneller

Trigg & Gusset electronische darkjazz voor intellectuelen

Gritt dikke bassen voor vettige mensen

Sonolog frisse beats voor spaceheads

Gems & B-sides
    hier staat eigenlijk de vetste shit tussen

Comment

Ik heb nooit problemen gehad met snelheid, en ik doe niks exotisch. (nuja, IE11 en gn adblock is misschien wl exotisch ).
      ====DOT MATRIX WITH STEREO SOUND====

Comment

Originally posted by bikkel View Post
        Natuurlijk een hoop zure reacties gehad in het begin, al dan niet terecht dus ook maar even een positieve: het werkt voor mij nu op dit moment best wel goed eigenlijk. Het mag nog wat sneller maar het werkt goed!
        zeg, wat zijn dat voor laffe praatjes? ik krijg het idee dat het tijd wordt voor een volgende update!

Comment

Zonet...

De wachttijd voor de verbinding is verstreken

De server op www.synthforum.nl doet er te lang over om te antwoorden.

Comment

Terwijl het iets beter is geworden, ben ik toch nog behoorlijk terughoudend om te zeggen dat ik het een verbetering vind tov vroeger.
            Een vd zaken die ik steeds opnieuw tegenkom: telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?
            Bijgevoegde bestanden

Comment

Originally posted by nick nova View Post
              [...]
              Een vd zaken die ik steeds opnieuw tegenkom: telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?
              Dit heb ik ook, maar alleen als ik niet ben ingelogd. Geen idee hoe het komt. In het begin werkte het wel, ook als ik niet was ingelogd.

Qua snelheid nooit problemen gehad hier (safari) en ook al helemaal gewend, chapeau!

Comment

Originally posted by Rezix View Post
                Zonet...

De server op www.synthforum.nl doet er te lang over om te antwoorden.
                Hier ook dus. Verder geen commentaar, ik heb net zoveel haast met op het forum komen als er weer vanaf gaan.

Comment

Originally posted by nick nova View Post
                  telkens ik op 'nieuwe berichten' klik, krijg ik bijgevoegde. Iemand een idee hoe dit komt?
                  Originally posted by Alphatronic View Post
                  Dit heb ik ook, maar alleen als ik niet ben ingelogd. Geen idee hoe het komt. In het begin werkte het wel, ook als ik niet was ingelogd.
                  De tab Nieuwe Berichten wordt alleen gevuld als je bent ingelogd (en dat is niet anders geweest ). Nieuwe Berichten toont alle ongelezen berichten tot 30 dagen terug. Alleen als je bent ingelogd, weet de forumsoftware welke berichten ongelezen zijn. Als je het forum bekijkt als bezoeker, is het dus onmogelijk om te weten welke berichten ongelezen/nieuw zijn.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Originally posted by Rezix View Post
                    Deze is bekend. We kijken of en hoe we dit kunnen voorkomen.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Bericht door een moderator:
                      Graag alleen on-topic reageren in het feedback forum. Voor nieuwe issues kun je een nieuwe discussie aanmaken. Zo blijft het ook voor ons overzichtelijk en weten we welke zaken we nog moeten aanpakken en welke inmiddels zijn opgelost. Dank.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Originally posted by Dr van Lansberg View Post
                        De tab Nieuwe Berichten wordt alleen gevuld als je bent ingelogd (en dat is niet anders geweest ). Nieuwe Berichten toont alle ongelezen berichten tot 30 dagen terug. Alleen als je bent ingelogd, weet de forumsoftware welke berichten ongelezen zijn. Als je het forum bekijkt als bezoeker, is het dus onmogelijk om te weten welke berichten ongelezen/nieuw zijn.
                        Zou het dus niet logischer zijn om deze tab alleen te tonen als je bent ingelogd?

Comment

Originally posted by bikkel View Post
                          Ah, dit ging om het forum. Dacht eerst dat het een persoonlijk issue draadje was.

facebook ytsek

Comment

Ah, dan was ik zeker in de war met een ander tabje. In het begin veranderden die nog wel eens
                            In elk geval bedankt voor de verduidelijking, dit kon ik niet echt uit de cryptische boodschap in het rode vlak halen.

Comment

Originally posted by torp View Post
                              Zou het dus niet logischer zijn om deze tab alleen te tonen als je bent ingelogd?
                              Goed idee. Ga ik aanpakken.

Originally posted by Alphatronic View Post
                              dit kon ik niet echt uit de cryptische boodschap in het rode vlak halen.
                              Kan ik me zeker iets bij voorstellen. Deze melding wordt gegeven bij elke zoekopdracht die geen of teveel resultaten oplevert. Ik kan hem dus helaas niet specifiek voor deze plek veranderen.

Nil Volentibus Arduum

Comment

Deze is bekend. We kijken of en hoe we dit kunnen voorkomen.
                                Heb dat nog maar enkele keren voorgehad maar ik vond het hier in dit topic het vermelden waard.
                                Voor de rest vind ik de site wel lekker lopen, waarvoor dank!

Comment

Na bovenstaande reply toch weer veel vaker waarbij ik het op den duur opgeef, je raakt er gewoon niet op.

Comment

Vanaf mijn thuisadres met een goede provider nooit problemen.
                                    Over wifi van de NS veelvuldig, terwijl andere sites wel goed werken. Ook wordt dan soms mijn wachtwoord geweigerd.

Maar over het Synthforum zal ik mij niet snel verbazen.
                                    Een paar jaar geleden zag ik deze door de virusscanner van een vriendin worden geblokkeerd.. :-)
                                    https://www.reverbnation.com/bohemen

Comment

Vandaag is de site weer slecht bereikbaar. Duurt langer of soms helemaal niet.

Comment

Vanmiddag een wat haperend forum. Lastig als je een gedeeltelijk bericht typt, dat je na het vastlopen van het forum niet meer kunt aanpassen..
                                        Maar het zou natuurlijk vrijmibo bij de host kunnen zijn.. :-)

https://www.reverbnation.com/bohemen

Comment

Working...
                                        X