rechtstreeks naar pagina nummer klikken IPV getal invoeren met keyboard

anoniempje

hobby knooier
Lid sinds
30 september 2003
Berichten
4.873
Dit is een functie van het oude forum wat ik wel mis, het lijkt erop dat nog niet een ander het heeft gepost.

Met het oude forum was het mogelijk om in een lang topic helemaal bovenaan of onderaan een pagina nummer aan te klikken met de muis, als je het forum lekker doorspit is dat wel fijn je hebt alleen de muis maar nodig. Nu moet je een getal in voeren van welke pagina je wilt zien van het topic. Het is een handigheidje waarvan ik eigenlijk nu pas door heb dat ik het veel gebruikte nu het er niet meer is.

Ook kon je bij het forumoverzicht berichten van vandaag een pagina nummer kiezen (meestal de eerste pagina en een reeks laatste) ook dit is er niet meer, ik kom nu stee vast uit op de eerste pagina uit het topic waarna ik het getal van de laatste pagina moet intikken om te kijken naar de nieuwe posts.

Is het mogelijk dat we weer pagina's kunnen klikken in het zoek overzicht en in de topics zelf?
 
De paginering bovenin elk draadje is anders dan onderin. Ik ben er nog steeds niet achter wat de meerwaarde is van de optie die bovenin het scherm staat. Onderin het scherm vind je volgens mij wat je nodig hebt. Wel met de beperking dat er intervallen worden getoond in plaats van elke individuele pagina als het gaat om echt lange draadjes.

Ook kon je bij het forumoverzicht berichten van vandaag een pagina nummer kiezen (meestal de eerste pagina en een reeks laatste) ook dit is er niet meer

Die optie kan ik me niet herinneren, maar ik geloof je op je woord :D.

ik kom nu stee vast uit op de eerste pagina uit het topic waarna ik het getal van de laatste pagina moet intikken om te kijken naar de nieuwe posts.

Als je op de titel van het draadje klikt, kom je inderdaad aan het begin van het draadje. Als je echter naar de eerste door jou ongelezen post in een draadje wilt gaan, kun je klikken op de twee dubbelen pijltjes naar beneden in een cirkeltje, die voor elk draadje met ongelezen berichten staan. Wil je naar de laatste post van een draadje, dan klik je op de dubbele pijltjes naar rechts in een rechthoekje die helemaal rechts in de laatste kolom bij de naam van de laatste poster staan.

Is het mogelijk dat we weer pagina's kunnen klikken in het zoek overzicht en in de topics zelf?

Nee, dat zal helaas niet gaan (tenzij VBulletin besluit om dit te gaan realiseren ergens in de toekomst).
 
Back
Top