Keuze advertenties

blanka

東京都
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
718
Locatie
040
Het valt me op dat op mijn telefoon SF bijna niet te gebruiken is. Regelmatig komen er dikke overlays met videoadvertenties. Die bedekken bijna hele beeld, zijn heel traag (heb een oud beestje) en trekken zo 3-4MB aan data. Kunnen jullie op mobiel wat mobielvriendelijkere advertenties laden a.u.b?
 
Blij dat telefoon heb zonder internet functie ;-) Lekker rustig ook via de telefoon
 
Het valt me op dat op mijn telefoon SF bijna niet te gebruiken is. Regelmatig komen er dikke overlays met videoadvertenties. Die bedekken bijna hele beeld, zijn heel traag (heb een oud beestje) en trekken zo 3-4MB aan data. Kunnen jullie op mobiel wat mobielvriendelijkere advertenties laden a.u.b?

Hmmmm dat kan inderdaad niet de bedoeling zijn. Ik zal eens vragen of hier iets aan te doen is.
 
als ik dan ook een flauwe opmerking mag maken.
mijn zout is altijd zoek als ik een grap probeer te maken. :dubbel::dubbel::dubbel:
nee sorry :stupid.
 
Dat videoveld is paar seconden later een of andere werken bij KPN video met geluid.
 

Attachments

  • wp_ss_20190203_0001.png
    wp_ss_20190203_0001.png
    62,7 KB · Bekeken: 202
3 advertenties en daartussen past nog net logo.
 
Ik krijg ook ineens van die dubieuze clickbait reclame.. dat heb ik nog nooit eerder gehad..
 

Attachments

  • 72CC2867-92DC-4146-8A8F-ABBBCF3F1481.png
    72CC2867-92DC-4146-8A8F-ABBBCF3F1481.png
    114,7 KB · Bekeken: 184
Maar wat ga je met de waardebon doen? Als jij hem niet gebruikt wil ik hem wel.
 
Ik heb een Mediamark gezocht, maar kon alleen Mediamarkt vinden en daar accepteerden ze hem niet...
 
Heren, ik probeerde serieus topic aan te snijden. Het is geen coffiecorner!
 
D’r wordt een hoop werk gemaakt van het op zoveel mogelijk wegstoppen van advertenties op het forum.

Als niet ingelogde gebruiker is het forum op mobiel zo goed als onbruikbaar. “‘‘Goeie reclame’’”

Als ingelogde gebruiker is wat minder erg, toch gaat er nog steeds veel ruimte op aan onnuttige zaken wat de leesbaarheid niet ten goede komt.
 
En waarom worden aanhalingstekens of enkele haakjes weggefilterd?

Goeie reclame had tussen haakjes moeten staan.
 
D’r wordt een hoop werk gemaakt van het op zoveel mogelijk wegstoppen van advertenties op het forum.

De hoeveelheid werk valt best mee. En de hoeveelheid advertenties evenzo. Niet leden komen in de meeste gevallen binnen via een Google search en worden direct doorgeleid naar een specifieke draad waar geen ads worden getoond. Als lid kun je gewoon inloggen of ingelogd blijven. Er zijn inderdaad twee nieuwe posities voor ads gemaakt, bovenin Nieuwe berichten en Berichten van vandaag.

Hoe je het ook wendt of keert, het in de lucht houden van een forum kost geld en dat geld moet ergens vandaan komen. Ik vind het "ongemak" van het zien van een ad een beperkte last voor het kosteloos gebruik kunnen maken van het forum. Een alternatief kan zijn dat we een betaald (premium) lidmaatschap invoeren waarbij je geen ads ziet.
 
Back
Top