Keuze hoofdmenu verdwijnt.

Erger nog... Zodra je op een topic klikt onder het menu item 'berichten van vandaag' of 'nieuwe berichten', licht meteen in het hoofdmenu 'Forum' op! :-)
 
Bij selectie op hoofdmenu 'Nieuwe berichten', 'Berichten van vandaag' e.d. verdwijnt de gemaakte keuze na terugkeer uit een gelezen topic en wordt steeds 'Forum'.
Bij gebruik van de back-knop in mijn browser heb ik daar geen last van, ik kom gewoon terug in de zoekresultaten.

Erger nog... Zodra je op een topic klikt onder het menu item 'berichten van vandaag' of 'nieuwe berichten', licht meteen in het hoofdmenu 'Forum' op! :-)
Dat klopt toch? De aangeklikte topics staan immers in het forum, en de genoemde menu items zijn geen topics, maar een soort alias naar een zoekfunctie. Inderdaad is de tabbalk verwarrend omdat de meeste tabs wel naar een vast topic of zelfs een specifieke pagina gaan. Het verschil is niet te zien.
 
Dat klopt toch? De aangeklikte topics staan immers in het forum, en de genoemde menu items zijn geen topics, maar een soort alias naar een zoekfunctie.

Ja, dat klopt.
 
Wat torp zegt klopt inderdaad. Ter aanvulling: de navigatietabs zijn wat de naam al aangeeft, tabs om te navigeren, om ergens naartoe te gaan. Als je een link uit een zoekresultaat aanklikt, wordt je naar een forumpost verwezen.
 
Back
Top