Handtekening verdwijnt en verschijnt random.

Nog geen last van gehad.. Heb je je browsercache al geleegd? Dat wil weleens helpen..

Ik laat het verder aan de moderators over.. ;-)
 
Voornamelijk bij het plaatsen van een nieuwe reactie, maar ook op andere momenten zijn handtekeningen niet zichtbaar.
Zo kan men moeilijk verwijzen naar een link daarin aanwezig.

Elke gebruiker kan er voor kiezen zijn of haar eigen handtekening wel of niet te tonen. Daarnaast kan elke gebruiker de keuze maken om de handtekening van een ander wel of niet te tonen. Zelf heb ik ervoor gekozen om geen handtekeningen te zien van anderen. Ik zie in jouw profiel dat je geen signatures wilt zien. Dat staat uit bij jou (ik weet niet of je dit bewust gedaan hebt). Ik heb hem nu aangezet. Als je de keuze maakt om signatures niet te zien, maar je toont je eigen signature wel, dan zullen anderen nog steeds jouw signature zien.
 
Het is nog steeds hetzelfde. Net als je een topic beantwoord verdwijnen de signatures.
Ik heb zelf niets van de instellingen verandert, tenzij de kleur van mijn signature.
Dat het iets met de browsercache zou te maken hebben lijkt me onverklaarbaar, daar ze verder (tot huidige ervaringen) random verdwijnen en terug verschijnen.
 
Hop nu weer wel, mijn signature is weg. Blijkbaar wel enkel in mijn vorige post (dus enkel in de laatste). Dat is mss nog aan de "forum verwerking gelegen".
forum1.jpg
forum2.jpg
 
Dank audiocollage. Op het vBulletin forum wordt er het volgende over geschreven:

The system is actually designed this way. The signature doesn't show in the ajax retrieval. This only affects the poster, not anyone else.

en

I believe that's currently the default behaviour. It doesn't show to you but it will show to everyone else. I would say it is technically a bug but I don't think it would be seen as a high priority.

Kortom, het is inderdaad een bug in de software en de kans dat het wordt opgelost is uiterst klein. Tegelijk speelt het alleen bij degene die een post doet. Alle andere users zien je signature wel gewoon.
 
Back
Top