Ik zie je niet meer op SF

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
9.983
Locatie
-
Elke verandering betekend veelal wennen aan de nieuwe situatie, kan je nu eenmaal niet onderuit.. daartegenover staat dat er geluisterd wordt over wat er verbeterd kan worden. :)
Zo nu en dan scroll ik weleens door wat berichten heen, over hoe slecht het allemaal wel niet geworden is.. en dat er zelfs mensen zijn die afzwaaien door de upgrade.... yea!! let's go!! :D

Geen klachten hier, weet de weg inmiddels wel te vinden naar van alles en nog wat.. maar wat ik nog het meeste mis is de weergave van wie er een topic bekijken, stond altijd onderin. Dus de forumnaam of namen, inclusief mods en gasten.. hetgeen ook een beetje een indicatie was dat er wat te beleven viel.. (we zijn nu eenmaal kuddedieren :D). Soms ging ik weleens kijken bij 'wie is er onine' en dan zag je al snel waar het gezellig was (..of juist niet).
Dat mis ik soms wel een beetje.. je leest nu soms een bericht en denkt 'ben ik nu de enige die dit ........?'


Wie herkend dit? :)
 
Eigenlijk kijk ik weinig naar de namen,meer naar de profile picture.De berichtgeving en de inhoud ervan is voor mij belangrijker dan een naam.
En zoals bekend,veel trager dan voor de update.Maar zie her en der profielen terugkomen.
 
Prima forum hoor! Achter de schermen wordt hard gewerkt.. :okdan:

Op internet is het traditie om te klagen.. :D

:biertje:
 
ik mis mensen die 3e persoon enkelvoud met een t schrijven
 
@ fjoesz: Ik zag het net nadat ik het bericht niet meer kon editen.. dus dan is het ook beetje verleden tijd.. :D

@ Exo: Het topic "grappige groepsnamen" heb ik zien voorbijkomen idd.. :)

Dat van avatars, die onlosmakelijk verbonden lijken te zijn aan forumnamen herken ik ook wel een beetje.
 
Laatst gewijzigd:
ik zie de zoek functie niet meer in de marktplaats sectie, ik kan pas zoeken als ik een advertentie open , maar zoeken in advertentie schiet niet op als het maar een bericht is . net zoals in dit bericht zie ik boven aan in de eerste balk een zoek functie , waarom heeft de marktplaats sectie dit niet?
 
Ik heb wel het idee dat topics minder leven, als ik zie dat op sommige helemaal of nagenoeg niet gereageerd wordt. Kan ook aan mij liggen dat ik dit verkeerd zie. Ik vind het nieuwe forum wel fijn werken, wat ik wel mis is dat op de voorpagina de meest recente discussies staan. Ik denk dat dit wel zou kunnen helpen in wat meer respons.
 
VasC "berichten vandaag" is ongeveer hetzelfde.. maar ik mistte het directe overzicht van het oude forum ook wel een beetje in het begin ;)

Exoterrestrial Dat heb ik in het oude forum nooit gezien.. maar zou kunnen dat daar een optie voor was?
 
Ik heb wel het idee dat topics minder leven, als ik zie dat op sommige helemaal of nagenoeg niet gereageerd wordt.

Een verschil dat ik merk, is dat als je reageert in een topic, werd je voorheen ook automatisch geabonneerd erop. Dus als daarna iemand anders weer wat schreef dan bleef je betrokken. Dat gebeurt nu niet meer. Misschien is dat een nieuwe instelling die standaard uit staat nu, daar heb ik nog niet naar gekeken. Maar in ieder geval merk ik zelf dat ik daardoor topics uit het oog verlies als ik niet er bewust aan denk te abonneren.

Ik merk dit overigens ook als ik reageer op topics met maar 1 bericht. Steeds vaker hoor je de OP niet meer, vermoedelijk omdat die ook geen melding meer krijgt dat zijn vraag is beantwoord.
 
Synthforum heeft zijn charme verloren. Weet niet wat, maar werking is zo krakkemikkig. Ik kijk amper nog. Het is gewoon boring geworden. Mijn mening :)
 
ik mis mensen die 3e persoon enkelvoud met een t schrijven

Ook al deed het me ferm lachen jouw uitspraak is dat nu zo een ramp?

gewoon ik bekijk Sf veel op mij ipad en een bericht sturen is soms een grote onderneming zeker om een schrijf fout te verbeteren waar je na het posten ook niet veel tijd meer vr krijgt

soit off topic
ik vond die lijst ook wel handig voor de rest heb ik mij al goed aangepast aan het nieuwe forum
 
Laatst gewijzigd:
Ook al deed het me ferm lachen jouw uitspraak is dat nu zo een ramp?

gewoon ik bekijk Sf veel op mij ipad en een bericht sturen is soms een grote onderneming zeker om een schrijf fout te verbeteren waar je na het posten ook niet veel tijd meer vr krijgt

soit off topic
ik vond die lijst ook wel handig voor de rest heb ik mij al goed aangepast aan het nieuwe forum


32XC.gif




(Er is een groep mensen die een taalknobbel hebben en die zich ergeren aan mensen die dat niet hebben :engel: , ik niet hoor, als het wel te begrijpen is vind ik het prima :mega:​​​​​​​)
 
[QUOTEExoterrestrial]Dat heb ik in het oude forum nooit gezien.. maar zou kunnen dat daar een optie voor was? [/QUOTE]

Misschien was dat een optie.
In elk geval, ik kon zien wanneer en hoelaat de geadresseerde mijn post gelezen had...

Cheers,
Exo. :mega:


Ik weet niet of het een optie was maar ik kon vroeger ook zien of het bericht gelezen was.
Ik had nog niet opgemerkt dat dit nu niet meer kan.

Om nog even iets te ventileren over het nieuwe forum.
Het lijkt inderdaad wel iets minder gezellig maar ik kom er nog steeds graag.
De vormgeving/layout vind ik wat minder dan hiervoor maar na een aantal weken ben je er aan gewend.
De marktplaats vond ik vroeger beter.
Waar ik me het meest aan erger zijn de soms ontzettend lange laadtijden maar daar is al heel veel over gezegd.
 
De meeste wijzigingen zijn positief, ook fijn dat er actief gewerkt wordt om dingen te verbeteren. Het enige dat voor mij echt 'broken' is (naast de lange 'aanvanglaadtijd), is de nieuwe methode waarop de marktplaats werkt, die gebruik ik nu ook niet meer. Het verdwijnen van het bumpen maakt de marktplaats voor mij zowel als koper als verkoper oninteressant, en de workarounds bevallen me niet.
 
Ook al deed het me ferm lachen jouw uitspraak is dat nu zo een ramp?

gewoon ik bekijk Sf veel op mij ipad en een bericht sturen is soms een grote onderneming zeker om een schrijf fout te verbeteren waar je na het posten ook niet veel tijd meer vr krijgt

soit off topic
ik vond die lijst ook wel handig voor de rest heb ik mij al goed aangepast aan het nieuwe forum


ik vind het niet zo erg hoor allemaal.:D

forum is ok, marktplaats kom ik ook niet meer echt
 
Het forum functioneert, gelukkig wel , dank jullie !
maar het is een stuk minder gezellig en dat is langere tijd aan het afnemen
daarom kom ik er ook minder
om alle mogelijke oorzaken nu op te sommen lijkt me geen goed idee, leidt alleen maar tot meer ongezelligheid
om te beginnen volgers eens terug veranderen in vrienden zou al een kleine verbetering zijn , evenals ophouden met dat gemuggezift over spelling, het terug aan elkaar plakken van gesplitte topics, wat meer variatie bij de keuze van moderators, het op de iphone kunnen zien welke vrienden online zijn, het begrijpen dat een forum ook leuk moet zijn, de chat niet gebruiken om openlijk met een select groepje te roddelen etc
maar goed , er is voldoende te delen qua kennis dus op het huidige niveau zie ik het forum wel een lang leven beschoren , maar wat meer actie zou niet verkeerd zijn
( goh was toch weer een hele lijst :-) )
 
Back
Top