Eigen rubriek voor kortingscodes/kortingsacties?

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
6.963
Locatie
Apeldoorn
Ik zou graag het topic kortingcodes/kortingacties apart genoemd zien.
Maar wel in de rubriek marktplaats omdat daar alles over verkoop, vraag, prijzen enz staat
Nu staat het bij te koop of ruil gevraagd omdat de eerste in 2014 vroeg om een kortingscode maar ook nieuwe akties worden daar gemeld en dat is niet logisch.
Ik kwam er achter omdat er toen net een nieuwe post in dit topic was maar ik was al een aantal maanden lid en had op die manier al wat interessante akties/kortingen gemist.
Ik had daar simpelweg nog niet eerder gekeken omdat ik niets te ruil had of zocht.
 
Laatst gewijzigd:
Overbodig lijkt mij, je kan je "abonneren" op deze rubriek en krijg je bij een geplaatste reactie meteen een "seintje"... Ja zelfs dan ben je veel te laat...
 
Een abonnement op de thread nemen lost inderdaad het probleem op.
Je ontvangt meteen bericht als er een nieuwe post is geplaatst mits je in je gebruikersinstellingen [E-mail notificaties] hebt aangevinkt en de optie [Als iemand iets post in de discussies die je volgt] ook hebt aangevinkt.
 
Persoonlijk zou ik graag "interessante gear gevonden" (meestal links naar oplichters en/of veel te dure dingen die vervolgens worden afgekraakt) en "prijswijzer" (wat prima bij "hulp gevraagd" zou kunnen voor zover het al nodig is; we hebben toch een archief?) opofferen voor een kortingsactie subforum.
 
Goed voorstel van topic starter!
En een abonnement op een thread nemen en e-mail notificaties aanvinken ga ik sowieso niet doen.
Ik moet al die meldingen / e-mail notificaties in mijn inbox / mailbox niet.
Het staat nu al vol met zooi...

En met post #5 van Von Naphoven ben ik het eens.
 
Als je niet persé direct op de hoogte gesteld wil worden via een notificatie kun je natuurlijk ook altijd in je browser een bookmark aanmaken zodat je die aanklikt om direct naar de thread te gaan. Een nadeel is wel dat je niet direct naar de laatste pagina gaat. Maar het punt van Von Naphoven snijdt zeker ook hout.
 
En een abonnement op een thread nemen en e-mail notificaties aanvinken ga ik sowieso niet doen.

Dit zijn twee verschillende zaken. Je kunt een abonnement nemen zonder e-mail notificatie. Wanneer er een nieuwe post in een van je abonnementen wordt geplaatst, zie je een counter verschijnen bij je meldingen rechts bovenin je scherm.
 
Ik weet dat.
Maar meestal onthou ik de threads wel die mij interesseren, en ik maak ook wel bookmarks aan in mijn browser. Dat werkt voor mij prima.
 
Overbodig lijkt mij, je kan je "abonneren" op deze rubriek en krijg je bij een geplaatste reactie meteen een "seintje"... Ja zelfs dan ben je veel te laat...

Overbodig of niet; nu staat het melden van nieuwe kortingsacties in de verkeerde rubriek, het staat nu onder te koop/ruil gevraagd, daar kan je het neerzetten als je een korting van iemand anders nodig hebt maar dat heeft niets te maken met het melden van nieuwe akties/kortingen die voor iedereen gelden.
Die worden daar ook geplaatst....:?
Het melden van een nieuwe synth staat toch ook niet onder te koop/ruil gevraagd?


Een abonnement op de thread nemen lost inderdaad het probleem op.
Je ontvangt meteen bericht als er een nieuwe post is geplaatst mits je in je gebruikersinstellingen [E-mail notificaties] hebt aangevinkt en de optie [Als iemand iets post in de discussies die je volgt] ook hebt aangevinkt.

Ik neem geen abbo op deze draad want dan ontvang ik ook alle meldingen als iemand op zoek is naar een kortingscode, dat lijkt me niet handig.
Ik wil graag de nieuwe kortingsakties weten.
 
Laatst gewijzigd:
Overbodig of niet; nu staat het melden van nieuwe kortingsacties in de verkeerde rubriek, het staat nu onder te koop/ruil gevraagd, daar kan je het neerzetten als je een korting van iemand anders nodig hebt maar dat heeft niets te maken met het melden van nieuwe akties/kortingen die voor iedereen gelden.
Die worden daar ook geplaatst....:?
Het melden van een nieuwe synth staat toch ook niet onder te koop/ruil gevraagd?

Dat is waar. Maar dit zou door leden zelf opgelost kunnen worden door een thread te starten met als onderwerp "nieuwe kortingsacties" in bijvoorbeeld de rubriek 'interessante gear gevonden".
Wat Von Naphoven suggereert kan evt ook maar daar zullen we overleg over moeten voeren en dat staat nu niet als prioriteit nr1 op de agenda.

Ik neem geen abbo op deze draad want dan ontvang ik ook alle meldingen als iemand op zoek is naar een kortingscode, dat lijkt me niet handig.
Ik wil graag de nieuwe kortingsakties weten.

Alleen nieuwe kortingsacties melding en reacties op die acties of andere reacties tussendoor filteren zodat deze niet worden gemeld vind ik op zich een goed idee.
Hoe dit technisch moet worden gerealiseerd en of dit uberhaubt technisch mogelijk is durf ik niet te zeggen.
 
Dat is waar. Maar dit zou door leden zelf opgelost kunnen worden door een thread te starten met als onderwerp "nieuwe kortingsacties" in bijvoorbeeld de rubriek 'interessante gear gevonden".
Wat Von Naphoven suggereert kan evt ook maar daar zullen we overleg over moeten voeren en dat staat nu niet als prioriteit nr1 op de agenda

Een nieuw draadje voor alleen de nieuwe akties/kortingen is een goed idee.
In de rubriek interessante gear gevonden lijkt me geen goed plan want daar worden meestal aparte/vintage zaken gepubliceerd en dan zie je nog niet waar de akties staan.
Of je zou bijv de rubriek interessante gear gevonden veranderen in interessante gear/kortingsakties, dan zien de mensen waar de akties staan.
Op zich zou dat best mooi bij elkaar passen.
 
Ok dan. Doe t dan. Nieuw draadje. Hup!:D

Zolang de rubriek niet aangepast wordt heeft het geen enkele zin.
Dan staat het nog verstopt in een rubriek waaraan je het niet kan zien dat daar de kortingsakties te vinden zijn.
Het zal waarschijnlijk niets worden want de reakties van de moderators zijn vrij lauw en die vinden het niet nodig.
 
Nieuwe draad. Abo erop voila!

Misschien heb je een aantal reakties niet gelezen?
Als je een abbo neemt krijg je zoals bovenstaand al gezegd worden alle meldingen in het draadje dus ook de bedankjes of iemand die een kortingscode zoekt doorgegeven, daar zit ik niet op te wachten.
 
Back
Top