Eigen rubriek voor kortingscodes/kortingsacties?

Meen je dat nou echt? Dit is toch zeuren om te zeuren?

Als je dat zeuren vind, best hoor.
Ik wil niet steeds een notificatie krijgen als er niet ter zake doende meldingen binnenkomen.
Schijnbaar is het nogal moeilijk om een rubriek iets aan te passen en vind men het makkelijker dat je zelf steeds notificaties binnenkrijgt waar je niets aan hebt.
 
Ik denk persoonlijk dat de urgentie inderdaad niet per se heel hoog hoeft te zijn. Je bent namelijk de enige die hierover zijn onvrede uitspreekt en geeft aan dat het probleem oa is dat het draadje verstopt zit. Dit is opgelost voor jou want je weet waar het verstopt is dus is het voor jou niet meer verstopt. En je kan overdag zelf een andere draad openen op een andere plaats als je dit graag wilt.

​​​​​​Notificaties ontvang je wel of niet als je je abonneert op een thread. Als je dit niet wil zal je vooralsnog op een andere manier bij moeten houden of er nieuwe acties zijn gedeeld.
 
Ik denk persoonlijk dat de urgentie inderdaad niet per se heel hoog hoeft te zijn. Je bent namelijk de enige die hierover zijn onvrede uitspreekt en geeft aan dat het probleem oa is dat het draadje verstopt zit. Dit is opgelost voor jou want je weet waar het verstopt is dus is het voor jou niet meer verstopt. En je kan overdag zelf een andere draad openen op een andere plaats als je dit graag wilt.

​​​​​​Notificaties ontvang je wel of niet als je je abonneert op een thread. Als je dit niet wil zal je vooralsnog op een andere manier bij moeten houden of er nieuwe acties zijn gedeeld.

Ik zie het vooral als een verbetering voor nieuwe leden zodat die niet de eerste tijd geen idee hebben dat er kortingsakties gemeld worden als ze niet op zoek zijn om iets te ruilen.
Ik zal daarnaast een draadje openen voor alleen nieuwe akties.
 
Een Koopjes subforum zou ook meteen gebruikt kunnen worden voor de plugin discounts, die mis je nu ook nogal eens.
 
Persoonlijk zou ik graag "interessante gear gevonden" (meestal links naar oplichters en/of veel te dure dingen die vervolgens worden afgekraakt) en "prijswijzer" (wat prima bij "hulp gevraagd" zou kunnen voor zover het al nodig is; we hebben toch een archief?) opofferen voor een kortingsactie subforum.

Helemaal mee eens

En inmiddels hebben we een mooi subforum voor kortingsacties. Goede zet.
 
Back
Top