Overzicht rubrieken

robbie50

ferkeert lit
Lid sinds
20 Maart 2004
Berichten
1.239
Locatie
Bij de Zee maar niet de noord!
Kunnen jullie de indeling van de verschillende "rubrieken" overzichtelijker maken?
Ik bedoel,

De rubrieken:
Algemeen
Synt. Hardware
Synt. Software
De Studio
Muziek Algemeen
Tips & Tricks Marktplaats

Bijv. door de "onderdelen" van de rubriek dezelfde KLEUR te geven als de naam van de rubriek.....
Dus alle onderdelen onder ALGEMEEN bijv. in de kleur rood.
Synt. Hartware in groen ect.:eureka: (of wordt het dan een kinderkleurentekening op het scherm......ook wel leuk doet mij denken aan de "hippietijd" (alles in nieuwe geuren en kleuren:beard:)

Of alleen de naam van de rubriek in een andere kleur, het is nu minder overzichtelijk dan het vorige forum m.i.
Het lijkt één brij.....vroeger kon ik makkelijk "mijn" rubrieken terug vinden.
Ik scoll meestal gelijk naar Synt. Hardware (heb niets met Synt. Software) en kijk nog even naar marktplaats...….ect.

(ben ik duidelijk?):?

rob
 
Je hebt op zich best een punt (persoonlijke mening). Vandaag kun je alvast gebruik maken van het dark theme, te kiezen links onderop de pagina. Dan kijk ik vanavond even of ik het light theme beter kan stylen.

Dank voor de tip.
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb er nog even goed naar gekeken maar verschillende kleurcoderingen voor de verschillende forums lijkt mij niet zo'n goed idee.Alle links in het forum worden nu in het blauw weergegeven. Ik denk dat het omwille van de consistentie en eenvoud in gebruik beter is om dat zo te laten. Wel heb ik de achtergrond van de verschillende headers voor de forums wat donkerder gemaakt zodat het onderscheid beter te is te zien.
 
:okdan: Dat vind ik al een goede verbetering!
Dank!
Misschien hebben andere forumgebruikers nog andere "tips"

nogmaals DANK
 
Back
Top