Missende discussie/thread sorteeropties

High deciBel

HobbyBob
Lid sinds
12 september 2002
Berichten
278
Locatie
HillBillyCity
Wellicht heb ik een mededeling gemist, maar sinds kort mis ik sorteeropties bij discussies. Ik zie alleen het knopje "reageer".
Volgens mij hadden we "vroeger" toch ook opties om bijvoorbeeld lange threads zodanig te sorteren dat de laatst geplaatste
reactie onder de topicstart kwam te staan? Als vervanging van de mogelijkheid in het oude SF om direct naar de eerste ongelezen
post te gaan.
Ik zie ook geen opties bij discussies waar door mij ongelezen posts staan, ik zie alleen aan de kleur van de regel dat ze er zijn.

Screenshot voorbeeldje:

Sorteeropties.JPG
 
Nee, je hebt geen mededeling gemist. Ik heb een inschattingsfout gemaakt :). Er gingen wat stemmen op over het feit dat die twee tabs bovenin elk draadje verwarrend waren. Op de laatste pagina's van dit draadje wordt erover gesproken. Ik heb de aanname gemaakt dat er weinig tot geen leden zijn die van deze opties gebruik maken en heb daarom de tabs verwijderd.

Vanuit een draadje direct naar de eerste ongelezen post gaan, lukt inderdaad niet. Ik kan me niet meer herinneren of dat met de oude software wel kon. Maar voordat je in dat draadje terecht komt, ga je waarschijnlijk eerst naar een lijst met draadjes. Vanuit die lijst kun je wel direct naar het eerste ongelezen bericht. Helpt dat?

Verder kun je gebruik maken van de tab Nieuwe Berichten die een overzicht geeft van alle draadjes waarin ongelezen berichten staan. Voor sommige gebruikers werkt dit om een tot nu toe onverklaarbare reden niet (goed). Daarover hebben we contact met vBulletin.
 
Dank voor je geruststelling :) . Tsja... ik heb intussen wat geoefend met het "nieuwe navigeren", maar toch is het voor mij niet heel handig. De tabs Nieuwe Berichten en Berichten van Vandaag, samen met de blauwe pijltjes binnen draadjeslijsten helpen inderdaad wel een beetje. Maar mocht de "omgekeerd sorteren" knop weer een optie zijn, dan hou ik me aanbevolen. Ik was er zowaar aan gewend geraakt ;)
 
De omgekeerd sorteren knop blijft voor mij een optie. Misschien is het goed om die op een later moment weer aan te bieden, als alle issues zijn verholpen en men gewend is aan het nieuwe forum. Als het zover is, laat ik het weten.
 
Back
Top