link knoppen Voorpagina verdwenen

MarsMusica

Award Winning Composer
Lid sinds
1 mei 2007
Berichten
4.798
hallo SynthFiction forum,

sinds gister zijn bij mij de link knoppen op de Voorpagina verdwenen

ik heb nog alleen 'nieuws & events' op mijn scherm

eerst had ik ook een knop n 'marktplaats' en dergelijke...heeelluppp!!!!

groeten van Mars
 
Volgens mij is dat ook de bedoeling. Het laden van de voorpagina duurt veel te lang. Wellicht dat men het nu probeert zonder de extra tabs. Dit is dus een bewuste actie geweest van de beheerders.

Mijn inziens denk ik dat ze beter kunnen focussen op een andere image banner. Die zorgt ervoor dat het zo lang duurt.
 
maar heb jij dat dan ook gemerkt? zijn die tabs er eerst wel en nu niet meer?
 
Ja dat klopt. Eerst waren deze tabs er wel. Nu zijn ze weggehaald. Kan je verder niets aan doen. Is een keuze van de beheerders. Waarschijnlijk ivm het inladen van de startpagina.
 
Deze tabs zijn per ongeluk verdwenen tegelijk met het onzichtbaar maken van de verwarrende tabs "Berichten" en "Recente berichten" uit threads. Zie dit topic. Maar dat andere knoppen ook zouden verdwijnen was niet de bedoeling... Dr van Lansberg, mijn trucje werkt dus toch niet goed. Wellicht kun je widgets apart uitschakelen?
 
Torp heeft inderdaad gelijk. Kennelijk maakt de FP gebruik van dezelfde template die ik voor de threads heb aangepast. Inmiddels aangepast.

torp Was inderdaad een kwestie van de widget specifiek maken.

Code:
.forum-conversation-content-widget .widget-tabs-nav {
    display:none;
}
 
Laatst gewijzigd:
Toch zou ik denken dat je die widgets ook per stuk kunt de-activeren. En dan zou de pagina ook een fractie sneller geladen worden. Ik bedoel: de scripts.
 
Ze staan er weer ;-) Maar toch zou het mooier zijn als ze tussen nieuwe berichten staan en berichten van vandaag etc bovenaan iedere pagina.
 
Back
Top