PB bug

Rezix

Ouwe rot
Lid sinds
20 oktober 2016
Berichten
935
Locatie
Leuven
ik krijg bv 2 PB's, in mijn e-mail zie ik dan een preview...
Als ik dan naar mijn PB-box op SF kom kijken voor de berichten te lezen heb ik soms dat ik 1 bericht volledig toegekregen heb en kan lezen en het 2de bericht is een leeg vak met niks tekst, terwijl in de mail er wel een stuk in preview van te lezen viel.
Heb dat al enkele keren gehad...
 
Ik zal TS 1 bericht sturen dat ik na het verzenden zal verwijderen. Als TS dan een leeg bericht krijgt is 't ineens opgelost.

Edit: Hm ok, postvak uit. Dat had ik ff niet door.
 
Laatst gewijzigd:
Zou je eens willen navragen bij de verzender van die PB of hij/zij misschien dat verzonden bericht al heeft verwijderd uit het postvak uit?

Gisteren na het posten van dit topic had ik de verzender van het bericht aan de telefoon, hij stuurde me het bericht opnieuw, en hetzelfde resultaat.En dat was zeker niet verwijderd.
Enkele minuten daarna stuurde hij opnieuw een bericht en dat bevatte wel tekst.
 
Laatst gewijzigd:
Ik zal TS 1 bericht sturen dat ik na het verzenden zal verwijderen. Als TS dan een leeg bericht krijgt is 't ineens opgelost.

Edit: Hm ok, postvak uit. Dat had ik ff niet door.

Jouw bericht heb ik wel ontvangen.
 
Hier kan je een schermafbeelding van mijn inbox zien en de lege berichten waarvan ik dus wel in e-mail previews van heb met tekst.

14y75gw.png
 
Kan het zijn dat Freddy een reply heeft gestuurd op een eerder bericht dat jij zelf al hebt verwijderd?

Ik heb niks verwijderd uit postvak uit en ook geen berichten verwijderd. Ik weet niet of hij die originele berichten verwijderd had maar wel vervelend probleempje...

Kunnen we wel even testen maar zal eerst zijn reactie afwachten.
 
Heeft niks te maken met wat in dat topic staat.

Zo snel zou ik die conclusie nog niet willen trekken :). De overeenkomst is dat de berichten zelf ook leeg zijn terwijl er in de preview wel iets is te zien, net als in je email. We gaan het in elk geval neerleggen bij vBulletin.
 
In die zin vond ik de vergelijking niet echt opgaan..

Quote van de TS in de openingspost van dat topic:
als ik pb's uit de verzonden bak heb verwijderd, blijven ze zichtbaar, totdat ik de postbus verlaat, bv naar verwijderde, en terugkom. geeft niks natuurlijk, maar ik zeg het toch maar omdat ik iets anders over de pb's wilde melden.
ik zie bovenaan bij berichten geen nieuwe berichten in een rood blokje aangekondigd. de inbox is ook leeg, maar als ik naar het berichtencentrum ga, staat daar een 'preview inbox' met soms 1 of 2 berichten erin (die volgens mij altijd voortborduren op een eerder bericht, dus misschien komt het doordat ik die eerder berichten al verwijderd heb dan - de berichten lijken tegenwoordig ook in een soort draad georganiseerd te zijn.)
 
Ik krijg bijna elk bericht van Rezix leeg toe nu...
Zou het misschien kunnen dat dat komt omdat ik eerst die preview aanklik?
 

Attachments

  • rezix.PNG
    rezix.PNG
    35,1 KB · Bekeken: 146
Nee ik heb gewoon grote handen :D
 
Back
Top