Forum is zeer traag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Roonan

Lang lid
Lid sinds
15 oktober 2002
Berichten
2.249
Locatie
BH
Ik weet niet of dit al uitgebreid besproken is (kon zo snel niets vinden) of dat ik wellicht de enige ben, maar alles wat ik doe met deze site is erg traag.
Kan mij niet voorstellen dat dit gewoon zo hoort. Als ik naar de site ga moet ik doorgaans een aantal seconden wachten voordat er iets in beeld komt.
Alle andere websites draaien prima en de netwerkverbinding is snel.
Een nieuwe pagina oproepen duurt doorgaans 5 seconden of meer.
 
Ik heb dat enkel als ik op de link van het forum klik, traag laden, eenmaal ik surf op SF heb ik geen last van traagheid.
 
Kan ik bevestigen, favorietenkoppeling werkt zeer, zeer traag maar nadien valt de snelheid wel mee.
 
Check. Hier dezelfde ervaring. Traag om op het forum te komen, daarna gaat het gewoon vlot.
 
Voorpagina is ook soms ff laden. Gister plaats post, ff later kijk bij laatst bericht van onderwerp. Staat een geel blok iets over bericht niet geplaatst doe op oke drukken staat het bericht er twee keer.
 
ik heb dezelfde ervaring, vooral in firefox (nieuwste versie, op windows 7 [snelle pc] en windows 10, laptop), in chrome laadt ie in het begin sneller, daarna lijkt het verschil kleiner. EDIT: met daarna bedoel, eenmaal geladen, maar blijft het ook trager dan je verwacht, en soms duurt het lang en vallen er dingen weg, zoals de handtekening, en die zie je later weer wel terug.
 
sorry voor mijn late reactie. :P
maar snel vind ik het forum ook niet.
maar heel sloom ook wel niet.
ik vind inderdaad niet alles zo gaan als een porsche.
maar heel traag vind ik het ook niet.
ik vind het wel prima het wendt wel.
 
renderen van de homepage lijkt idd erg traag. Als ik de hp door webpagetest gooi zie ik geen hele gekke dingen, maar lijkt bijna alsof ie pas de handel naar de browser stuurt als alle elementen ingeladen zijn, dus geen progressive loading. Lijkt me toch wel dat daar nog wat te verbeteren valt.
 
Vreemd, heb zelf niet de nieuwste pc en internet nog over vdsl (wel een goede provider),
maar het synthforum laadt bij mij snel en niet trager dan andere sites.

Wel zie ik vertraging in de weergave van het forum wanneer je bent uitgelogd.
Als je ingelogd een bericht plaatst, duurt het even voordat dit op de uitgelogde versie van het forum zichtbaar is.
 
Laatst gewijzigd:
debiel traag
ook naar berichten en meldingen bv, duurt echt eeuwen en homepage laden is vooral heeel lastig allemaal lijkt t
 
Volgens mij mogen ze bij de hoster wel wat meer static-content cachen. Dat zou een hoop pageloads versnellen denk ik.


[edit, lijkt toch wel mee te vallen. op de home-page zie je dat er tot 8 seconden wait-time ontstaat zonder aantoonbare reden: 8354 ms
Alle requests hierna gaan toch best aardig snel.]
 
Het verschilt per pc, maar het forum is de enige webstek die op mijn huiscomputer bij elk bezoek vrijwel meteen wordt afgesloten. Dat gebeurde op het oude forum nooit. Na opnieuw starten gaat het goed. Maar ergerlijk is het wel. Explorer thuis geeft ook nog altijd aan dat niet alle inhoud veilig is. Dat was met het oude forum al zo.
 
weet je ik vind het ook niet de snelste forum ooit gezien.
maar ik vind het hier wel fijn & ben er graag.
ook kwa moderators die hier rondlopen maakt het forum heel fijn en aantrekkelijk.
 
Zijn er moderators die hier iets over kunnen zeggen? Is dit in onderzoek of is dit het waar we mee moeten doen?
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top