Overvloed aan mails over nieuwe posts

Hooihuis

Acta est fabula
Lid sinds
8 juli 2004
Berichten
4.890
Locatie
tha Bleep City
Er staat me iets van bij dat hier al eens een vraag over is gesteld, maar ik kan het niet terugvinden….sorry dus als ik deze vraag nu dubbel stel! :)


Ik ben al een tijdje minder actief op het forum maar krijg elke dag wel veel mail / notificaties over geplaatste berichten van anderen in topics waarin ik zelf nooit iets heb gepost. Ook zelfs in verkoopthreads van anderen. Dit is best irritant aan het worden en ik wil graag terug naar de oude situatie - namelijk alleen een mail, als iemand na jou in een topic heeft gepost.

Weet iemand wat ik moet doen om dit voor elkaar te krijgen? Alvast bedankt!
 
Misschien is het ook een goed idee om even bij je abonnementen te kijken. de stappen die Yoozer aanhaalde zijn goed, maar zeggen alleen iets over de manier waarop en bij welke gelegenheden je geïnformeerd wilt worden. De abonnementen zelf beheer je door naar je profiel te gaan ("Mijn Profiel" onder je username helemaal bovenin het scherm). Daar zit een tab met de naam "Gevolgd"(ik moet nog eens iets aan die naam doen :)) en meteen daaronder zit "Abonnementen bewerken". Hier kun je per abonnement aangeven of je het wilt opzeggen. Als alternatief kan ik al je abonnementen in een keer verwijderen mocht dat nodig zijn.
 
Back
Top