Nog niet goedgekeurd

Snap ik wel. Ik zie het zelf een beetje als een poand met appartementen in Amsterdam. Het pand wordt volledig gerenoveerd, vloeren zijn gesloopt inclusief die van de begane grond en je kijkt op de zandgrond. Je constateert dat de fundering nog wel 25 jaar meekan. Tegelijk heb je de optie om de fundering (waar in Amsterdam regelmatig problemen mee zijn) te vernieuwen en van beton te maken waarmee hij de komende 100 jaar voort kan. De vloer ligt open, welke keuze maak je?
 
Ik zou eerder zeggen als je je giertank verbouwt, zou je er dan een inbraakalarm op zetten waarvan bekend is dat het vooral vals alarm geeft? :D
 
Ik zou denken dat er iets fundamenteels mis met je zou zijn als je dagelijks in een giertank wilt bivakkeren. Dan hebben we een heel ander probleem en helpt een inbraakalarm ook niet meer.
 
Ik heb vandaag ook 2 nog niet goedgekeurde berichten in het Nieuws draadje over de ModX. Ik merkte het toen ik de toon van het bericht wat wou verzachten, dus het werkt nu even averechts voor me. :)
 
Wat zijn eigenlijk de triggers voor de spamfilter? Heb een post in het MP forum waar 'ie over viel, maar als ik weet waar het aan ligt kan ik het voortaan gewoon vermijden, scheelt mij die wachttijd. ;)
 
Wat zijn eigenlijk de triggers voor de spamfilter? Heb een post in het MP forum waar 'ie over viel, maar als ik weet waar het aan ligt kan ik het voortaan gewoon vermijden, scheelt mij die wachttijd. ;)

Dat gewraakte spamfilter is destijds gedeactiveerd. De reden dat jouw post moest worden goedgekeurd heeft te maken met het feit dat het je eerste post in Marktplaats Aanbod is. Post is inmiddels goedgekeurd en voor iedereen zichtbaar.
 
Back
Top