moet ik nu mijn computer naar de electra container

bliepertronic

Vintage kloon
Lid sinds
16 december 2004
Berichten
3.184
Locatie
utrecht en omstreken
of mag ik gewoon het forum nu de schuld geven.. van alle ellende hier.. (als er gear kapot ging gaf ik die ook altijd de schuld en nooit mezelf..! )
dit forum is nu gewoon nog beroerder dan welk behringer apparaat er ooit nog uit gaat komen..
laat ik nu maar wel uit beleefdheid en eerbied voor de harde werkers die hier geprobeerd hebben er wat van te maken gaan hebben.. en dan nu maar mijn dealer de schuld gaan geven!! nou ik wacht nog heel even want ik kreeg alweer ruzie met de titel die niet te lang mocht zijn... [denk nu het volgende zinnetje in de titel erbij]!!! brengen van het afval scheidings station??
 
Lekker melodramatisch bliep, maar met zo'n tranendal als dit topic schieten we ook helemaal niks op natuurlijk.
 
Ik zou inderdaad je computer in de container gooien. Dat is waarschijnlijk voor iedereen beter.
 
Dit is veel te specifiek. Kun je wat vager zijn? Dan ga ik willekeurige regels in de code wegmikken om te kijken of dat het wellicht oplost.

;)
 
Die uitgebreid zoeken functie en dan marktplaats archief is ook helemaal klote. Kun je echt niets meer mee.
 
Ik vind het allemaal prima dat jullie klagen hoor maar ik hoop tegelijkertijd ook dat jullie je realiseren dat er zonder suggestie tot verbetering niets gaat veranderen. Op dat moment is dit alleen nog maar een klaag kringetje wat vooral genegeerd zal worden omdat er niets constructiefs aan de orde komt.

Overigens: er is altijd een maximum lengte voor de titel van een topic geweest. Dat is ook logisch want het is de titel. Wellicht dat je hier nu voor het eerst tegenaan bent gelopen en je de perceptie had dat iets niet meer kan. Die perceptie is dus niet correct.

De zoekfunctie ziet er iets anders uit maar biedt dezelfde functionaliteit. Indien daar vragen over zijn is het wellicht een idee om een vraag te stellen/ om hulp te vragen?
 
Laatst gewijzigd:
Ik vind het allemaal prima dat jullie klagen hoor maar ik hoop tegelijkertijd ook dat jullie je realiseren dat er zonder suggestie tot verbetering niets gaat veranderen. Op dat moment is dit alleen nog maar een klaag kringetje wat vooral genegeerd zal worden omdat er niets constructiefs aan de orde komt.

Overigens: er is altijd een maximum lengte voor de titel van een topic geweest. Dat is ook logisch want het is de titel. Wellicht dat je hier nu voor het eerst tegenaan bent gelopen en je de perceptie had dat iets niet meer kan. Die perceptie is dus niet correct.

De zoekfunctie ziet er iets anders uit maar biedt dezelfde functionaliteit. Indien daar vragen over zijn is het wellicht een idee om een vraag te stellen/ om hulp te vragen?

Als voorbeeld zoek Korg MS 20. Dan krijg alle Korg te zien en bij iedere bericht staat "heeft het volgende bericht aangemaakt" dat kan gewoon weg gelaten worden. Vond het op de oude site veel over zichtelijker. Had iets gekocht en dacht zal een kijken wat zo iets normaal beetje doet. Kon niet echt iets vinden.

Spellings controlle maakt alles oranje. Is ok zo vaag. Vond die oude site veel beter. Frontpage zoals die was was ook beter. Met er rechts naar die twee kleine blokken en dan links kon je zien wie online waren.
 
Als voorbeeld zoek Korg MS 20. Dan krijg alle Korg te zien en bij iedere bericht staat "heeft het volgende bericht aangemaakt" dat kan gewoon weg gelaten worden. Vond het op de oude site veel over zichtelijker. Had iets gekocht en dacht zal een kijken wat zo iets normaal beetje doet. Kon niet echt iets vinden.

Spellings controlle maakt alles oranje. Is ok zo vaag. Vond die oude site veel beter. Frontpage zoals die was was ook beter. Met er rechts naar die twee kleine blokken en dan links kon je zien wie online waren.

Kijk, daar kunnen we iets mee en ik ben met je eens dat de search de volledige zoekstring mee moet nemen. Of de manier waarop de resultaten gepresenteerd worden aangepast zal worden weet ik niet maar ik ga wel even melden dat het zoeken zelf even nagekeken moet worden (in de hoop dat dit aan te passen is, ik heb net even snel in de instellingen gekeken en helaas geen voor de hand liggende instellingen gevonden om dit aan te passen).

Spellingscontrole weet ik niet waar dat vandaan komt. Ik zie dat helemaal niet, is dat niet gewoon een ding in je eigen browser?
 
Spellingscontrole zit aan de gebruikerskant, waarschijnlijk een browserinstelling.
 
In het Upgrade Feedback forum staat een draadje over de zoekfunctionaliteit. Het is goed on dat draadje even door te nemen en te volgen. Zo houden we alles lekker bij elkaar en hebben we geen dubbele onderwerpen nodig.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top