Tracks Subforum

JohnDoe33

Gedeactiveerd account
Lid sinds
8 februari 2010
Berichten
3.997
Is 't misschien een idee om door de leden geposte tracks wat meer aandacht te geven?
Uiteindelijk gaat het 'r niet om hoeveel gear je in huis hebt, maar wat je ermee doet.. (imho)

Een paar jaar terug kreeg ik regelmatig meer dan zo'n 100 luisteraars..
Maar tegenwoordig?

Het kan natuurlijk dat mijn muziekjes niet genoeg aanslaan.. :-)
Maar ook bij anderen zie ik bedroevend weinig interesse..

:biertje:
 
Laatst gewijzigd:
Het is me wel opgevallen dat sinds de update de tellers van een oudere/jaren terug geplaatste track vaak op "1x geluisterd" is ge-reset.

Dan ben ik bang dat we spijtig genoeg moeten constateren dat hier het eerste echte slachtoffer van de upgrade is gevallen :). Ik gok dat we hier niets meer aan kunnen doen.
 
Check de forum contest van de laatste jaren.
Elk track upload naar S.F ,staat de beluisterde aantal op 1

Omdat de player [ nog niet] werkt op s.f , moet je deze downloaden , en dan blijft de teller nog steeds op 1 :)
 
Als je hiervoor een concreet voorstel hebt, kunnen we het natuurlijk altijd bespreken. Hoe zou je tracks meer aandacht willen geven?

Dat is een goeie, heb er wel over nagedacht maar ik weet het ook niet zo..
Ik heb het idee dat er een paar jaar terug meer tracks werden gepost en er ook veel meer naar elkaar geluisterd werd. Maar zeker weten doe ik dat niet.

Op Looperman bijvoorbeeld heb je een grappig systeem waarbij de ranking van de tracks afhankelijk is van hoeveel feedback je zelf geeft.
Een nadeel is wel dat sommigen dan veel onzinnige commentaren gaan schrijven.

Zoals elders in dit subforum geopperd, is het misschien beter om de nieuwe berichten op de frontpage te laten zien? (zonder de marktplaats en algemene discussie erbij). Dan springt de tracks ook wat meer in het oog.
 
Hmmm, ik poste deze reactie en kreeg de melding dat het als spam geflagged werd. En kan ik het niet meer aanpassen.

Als je hiervoor een concreet voorstel hebt, kunnen we het natuurlijk altijd bespreken. Hoe zou je tracks meer aandacht willen geven?

Dat is een goeie, heb er wel over nagedacht maar ik weet het ook niet zo..
Ik heb het idee dat er een paar jaar terug meer tracks werden gepost en er ook veel meer naar elkaar geluisterd werd. Maar zeker weten doe ik dat niet.

Op Looperman bijvoorbeeld heb je een grappig systeem waarbij de ranking van de tracks afhankelijk is van hoeveel feedback je zelf geeft.
Een nadeel is wel dat sommigen dan veel onzinnige commentaren gaan schrijven.

Zoals elders in dit subforum geopperd, is het misschien beter om de nieuwe berichten op de frontpage te laten zien? (zonder de marktplaats en algemene discussie erbij). Dan springen de tracks ook wat meer in het oog.
 
Back
Top