Democratie op het Synthforum?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.095
Locatie
Den Haag
Mijn stelling is deze: IS SYNTHFORUM NOG DEMOCRATISCH???

Zodra er in een thread een te scherp antwoord wordt geplaatst, worden deze snel verwijderd door de heren moderators. Vaak krijg je wel een uitleg, maar schijnbaar is de grens al snel bereikt met reageren.

Hoe staan we hier tegen over of wat denken we ervan?

Of sta ik alleen met dit standpunt en moet ik inderdaad vertrekken van dit forum.

Gaarne een antwoord hierop.

En heren moderators: DIT BERICHT NIET METEEN SCHRAPPEN!!!!!!!

Phochos:D
 
Re: Is Synthforum nog democratisch???

Re: Is Synthforum nog democratisch???

Origineel geplaatst door phochos
IS SYNTHFORUM NOG DEMOCRATISCH???

NEEN ! Dat is het ook nooit geweest, en ik heb ook niet het idee dat het ooit zo bedoelt is.

Take it or leave it, zou ik zeggen. :)
 
Volgens mij ben je hier te gast en moet je je schikken naar hun regels. Het heeft geen reet met democratie/censuur of weet ik veel wat te maken.

Stel je deze vraag ook aan je buurman als je bij hem op de :koffie: komt?
 
Ik weet dat er regels gelden voor dit forum, maar persoonlijk vind ik toch dat er vrij snel wordt ingegrepen. En dan zeg ik dus niks van de regels.

Phochos
 
Beste Phochos,

Lees nog eens HEEL goed wat voor disclaimer waarmee je hebt ingestemd toen je hier aanmelde?

En ja het is heel irritant als iemand van mening met je verschilt en toch zijn/haar mening kan uitvoeren en jij niet. Maar zoals OnAcid zeg. Als je bij de buurman zit krijg je ook wel eens slappe koffie en ga je hem niet afzeiken als hij weer eens loopt te jammeren over die heidense house muziek. (Wat je maar AL TE GRAAG ZOU WILLEN!)
 
Beste Phochos, even om inhoudelijk op je stelling te reageren:
Nee, Synthforum is niet democratisch. Nooit geweest ook. Dus, wat is je punt ook al weer?

En verder zijn we met jou als lid werkelijk tientallen keren in gesprek gegaan, zijn er afspraken gemaakt - met jouw eigen volledige instemming trouwens, mag ik daar even op wijzen? - en zijn wij als moderators onderling vrij consistent met deze afspraken omgegaan. In tegenstelling tot jij, trouwens.
Dat maakt het moeilijk om op een normale manier samen tot een oplossing te komen.

Als je het nodig vindt te vertrekken van dit forum: het staat je vrij.
Maar laat het dan ook duidelijk zijn dat dit je eigen keuze is. Dus geen gemekker naderhand.
Zolang je je normaal (lees: als 99% van de andere leden en bezoekers) gedraagt ben je gewoon welkom.
 
Laatst gewijzigd:
Het is idd erg vreemd dat er regels zijn om iets leefbaars te houden.

Van mij is ook wel eens een post verwijderd (gelukkig niet zo heel erg veel), maar na enige 'overpeinzing' (mooi woord, moet ik vaker gebruiken) was ik het er eigenlijk wel mee eens.
 
Re: Is Synthforum nog democratisch???

Re: Is Synthforum nog democratisch???

Yep, dat bedoelde ik Fuse.


Origineel geplaatst door phochos

Of sta ik alleen met dit standpunt en moet ik inderdaad vertrekken van dit forum.

Gaarne een antwoord hierop.

Zo'n vraag is niet slim om te stellen. Mijn antwoord daarop is: Ja, ga maar... Doeg. :doei:
 
Bericht door een moderator:
Phochos,

Ik wil met al het plezier even al de berichten stroom tussen jouw en de moderatoren publiceren [inzake jouw posting gedrag in de studio foto thread, en de afspraken die jij met ons daarover gemaakt hebt]. Om je tegen jezelf te beschermen doe ik dit niet.

Als je problemen over het modereren hebt kun je je persoonlijk bij de forumleiding melden. Er zijn nu [naar beneden afgerond] 362.000 berichten gepost. Wanneer er 0.5% discutabel is, betekend dat er 1800 aanleidingen zijn om te zeiken. Daarvoor is het feedbackforum niet bedoelt.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top