Maximale aantal losse advertenties?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Leo
tja, en als iedereen nou 's wat vaker zijn portemonnee uitschudt bij een adverterend forumlid, dat scheelt ook weer schoppen hè...
Als jij nu eens begint met minder vaak jouw portemonnee open te trekken om erachter te komen dat het niet je ding is! ;)
 
tja, wat moet ik dan? muziek gaan maken zeker?!

nee, echt waar, deze keer is het echt, als ik los ben ga ik lekker spelenmet mijn nieuwe setup.
ik heb nu 2 lekkere synths en wacht nog op een drumcomputer en verder alleen wat randspul.

maar ja, zolang ik nog geregeld moet checken hoe het met mijn verkopen staat, loop ik steeds weer het risico dat ik iets zie, waarvan ik denk: mmweuaah, misschien even uitproberen, en hoppa, dan koop ik het weer.
 
Origineel geplaatst door Leo
tja, wat moet ik dan? muziek gaan maken zeker?!

nee, echt waar, deze keer is het echt, als ik los ben ga ik lekker spelenmet mijn nieuwe setup.
ik heb nu 2 lekkere synths en wacht nog op een drumcomputer en verder alleen wat randspul.

maar ja, zolang ik nog geregeld moet checken hoe het met mijn verkopen staat, loop ik steeds weer het risico dat ik iets zie, waarvan ik denk: mmweuaah, misschien even uitproberen, en hoppa, dan koop ik het weer.
leo, van mij mag je!

Muziek maken is voor mietjes!

bij de weg: C, bedankt voor het belletje.
 
Origineel geplaatst door Leo
tja, wat moet ik dan? muziek gaan maken zeker?!

nee, echt waar, deze keer is het echt, als ik los ben ga ik lekker spelenmet mijn nieuwe setup.
ik heb nu 2 lekkere synths en wacht nog op een drumcomputer en verder alleen wat randspul.

maar ja, zolang ik nog geregeld moet checken hoe het met mijn verkopen staat, loop ik steeds weer het risico dat ik iets zie, waarvan ik denk: mmweuaah, misschien even uitproberen, en hoppa, dan koop ik het weer.

*grinnik*

Soms verkoop je de dingen volgens mij al voor je ze in huis hebt :D.
En dan zeggen ze dat ik erg ben met mijn constant veranderende setup.

;)

-C-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top