Religie toegestaan als onderwerp?

Religie toegestaan als onderwerp?

  • Omdat niet beledigende onzin geen negatieve sfeer op het forum heeft zolang het niet op de voorgrond

    Stemmen: 5 13,5%
  • Omdat religie de sfeer wel negatief kan verpesten. Kijk maar naar 75% van alle oorlogen.

    Stemmen: 16 43,2%
  • Omdat moderators machtig zijn, onconsequent handelen, facisten zijn, de democratie op alle mogelijke

    Stemmen: 8 21,6%
  • Anders namelijk..

    Stemmen: 8 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
10.414
Locatie
Eindhoven - Strijp!
Ben het met de mods eens. Geen religie en andere shit hier. Laten we het gewoon over synths hebben...
 
Tja duidelijk optie 3. Hoewel ik meer van optie 2 ben als 3 er niet was.

VERREKTEN MOESSELIENIE!
 
Ik ben een zeikerd, maar hier had je gewoon dik gelijk. Rot lekker op met dat soort geneuzel naar een EO forum ofzo...
 
Ik stel voor dat we een 'open microfoon' of 'speakers corner' openen voor dit soort onderwerpen. Mensen die niet tegen een pittige discussie kunnen, moeten natuurlijk dit forum onderdeel vermijden.

Schelden, vloeken etc. is daar natuurlijk ook uit den boze.


Waarom zouden we religie vermijden? Het zijn juist de kerken geweest die het toetsen instrument (orgel) gepromoot hebben. Zonder het orgel zou de synthesizer nooit bestaan hebben.

Je ziet, de link is snel gelegd. Hou discussies over politiek en religie open. Op een apart forum. Ik wil het wel modereren.
 
Origineel geplaatst door Pim
Ik wil het wel modereren.
Zegt ie nu.....
Het heeft volgens mij echt geen zin, krijg je alleen maar gezeik van. Dan zou je net zo goed nog een extra hoekie kunnen maken voor voetbal, nog wat voor politiek enz enz enz
 
je mag het forum zelfs starten en opzetten ergens :)
 
Mijn mening is en blijft dat zoiets best een plek mag hebben bij algemene discussies. Sommige mensen wonen practisch hier, en dan moet er toch een soort huiskamer functie beschikbaar zijn. In de studio praat ik met m'n vrinden ook niet alleen maar over 'gear'... Maar: ik leg me voortaan gewoon neer bij besluiten van de mods. Er moet gezegd worden dat het forum over het algemeen goed genoeg wordt beheerd dat we van veel onzin verschoond blijven. En dat is ook wat waard, ondanks dat er zo héél af en toe discutabele keuzes worden gemaakt.
 
Origineel geplaatst door Pim
Als er een link naar het maken van muziek is, is er toch niks mis mee?

dan is het meer voor een muziekforum
dit is een synthforum.
het gebruik van de synthesizer staat hier centraal. niet de muziek die ermee gemaakt wordt.
Er is geen religieuse onderbouwing nodig voor de keuze tussen een VCO en een DCO.
 
Origineel geplaatst door matt second
het gebruik van de synthesizer staat hier centraal.

Als we zó gaan beginnen kunnen we alle DJ en computer onderwerpen óók dichtgooien.
Maar ik stop met deze discussie. Jullie kennen mijn mening.

We hebben een goed forum, dát wil ik voorop stellen! :okdan:
 
Origineel geplaatst door Pim
Als we zó gaan beginnen kunnen we alle DJ en computer onderwerpen óók dichtgooien.
Maar ik stop met deze discussie. Jullie kennen mijn mening.

We hebben een goed forum, dát wil ik voorop stellen! :okdan:

dat is ook precies wat we doen
 
Matt, bedoel je dat je de DJ en computer onderwerpen gaat afsluiten? Dat is goed nieuws! Back to the roots.

(ik ben bang dat ik je verkeerd begrijp)
 
Wat is dit voor fascistische (nee, niet fantastische) poll!
Ik wil ook wel eens mijn hart kunnen luchten over dat geteisem uit Strijp, zonder dat ik mezelf in de voet hoef te schieten!
:mega:
 
Origineel geplaatst door Pim
Matt, bedoel je dat je de DJ en computer onderwerpen gaat afsluiten? Dat is goed nieuws! Back to the roots.

(ik ben bang dat ik je verkeerd begrijp)

ja
als je goed oplet, dan zul je zien dat dat soort onderwerpen altijd al werden afgesloten
 
Origineel geplaatst door matt second
ja
als je goed oplet, dan zul je zien dat dat soort onderwerpen altijd al werden afgesloten

?? Er zijn zelfs aparte forums voor opgezet: Hardware; Softsynths, Plugins, Overig Software, Uitgaanstips etc.
I don't get it.
 
Geen religie en politiek! 100% mee eens.

Beide zaken hebben NIETS met muziek (=plezier in mijn ogen) te maken.

Daarmee wil ik ook gelijk aangeven dat die Naar House gasten ook op moeten zouten met op opdringen van hun mening, terwijl ik plezier wil maken! Dus wat dat betreft kan ik die ene topic dus wel begrijpen. Het verziekt het plezier... de muziek... het avondje lekker stappen.

Net zo simpel als dat bejaardenhuis waar Oranje verboden werd omdat enkele gelovigen vonden dat god dat niet zou willen. Grrr... ga dan in een donker kamertje zitten maar laat die mensen die wel plezier willen maken met rust!

Dus nogmaals geen politiek of religie... maar wel graag een beetje nuanceren... heeft het indirect met muziek te maken? Ik denk in dit geval wel.

:engel:
 
Origineel geplaatst door matt second
nee

Wel.

Een VCO of DCO is voor mij en anderen wel een religieuze overweging. Pas maar op, je begeeft je weer op glad ijs, synthesizers en muziek zijn religie...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top