DJ apparatuur in marktplaats?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Het beleid op het moment is dat we DJ-gear zoveel mogelijk buiten het forum willen houden.
Niet om mensen te pesten, maar omdat wij (moderators die met hart en liefde het forum vor jullie onderhouden) graag een forum over synthesizers willen faciliteren. We proberen zoveel mogelijk een lijn te trekken omdat anders binnen de kortste keren het forum vol staat met vragen over draaitafels , DJ-mixers en naalden.
Natuurlijk glipt er wel eens wat doorheen (of blijkt nu een redelijk aantal threads). We modereren in onze vrije tijd en doen het vaak met plezier, omdat we weten dat er veel mensen zijn die veel nuttige informatie kunnen uitwisselen op dit forum.

Het is heel vervelend dat we sommige zaken niet weg-modereren , terwijl we dat wel hadden moeten doen (ach , je kan het ook zien als dat we er soms tolerant in zijn) , maar rechten kun je daar helaas niet aan ontlenen.

Roepen dat we een wanbeleid voeren of andere boze dingen, daar wordt ik een beetje verdrietig van.
Sorry voor alles
 
Ik had me ook 'n beetje zitten opwinden over het feit dat de thread over DJ CD-spelers gesloten werd. Ik weet dat dit het SYNTHforum is, maar ik zou hier ook graag willen blijven lezen over DJ-gear, samplers, effecten, mixtechnieken, acoustiek en verder alles waar je in de studio mee te maken krijgt. Natuurlijk moet je ergens een grens trekken; ik ben het ermee eens dat je specifieke PC of Mac-vragen beter op tweakers of macfreak kunt stellen. Voor DJ-gear bestaan ook forums, maar in mijn studio is mijn DJ gear net zo nauw verbonden met mijn sampler en synths als bijvoorbeeld mijn effectenbakken dat zijn.

De mods zijn natuurlijk de baas, en ik waardeer alle tijd en energie die zij vrijwillig in het forum steken. Ik zou alleen mijn voorkeur willen uitdrukken voor een breed forum.
 
kijk en over dit punt heb ik dus een hevige discussie gehad met een moderator... waar trek je de grens... jullie willen een synthforum zijn. sluit dan ook ALLE dj topics en niet die wel en die niet... verwijs dan iedereen door naar een dj forum maar doe dan niet van deze thread hebben we zogenaamd niet gezien. hij heeft een hele lijst opgesomd en het lijkt me sterk dat jullie dat echt niet zouden zien... maar goed who am I to judge ;)

overigens> heb niets te klagen over jullie moderator werk dat dat even duidelijk staat... no offence... just my thoughts...

merry Xmas 4 you all ;)
 
Nee, ik roep geen wanbeleid maar eenduidig beleid. Het is namelijk de zoveelste keer dat een topic van mij, die blijkbaar net over het randje was, verwijderd wordt.

Het gaat mij dus niet om wat wel en niet mag, het gaat mij gewoon om het feit dat als er meerdere topics die net over het randje zijn wel gedoogd worden, ik er vanuit ga dat deze topics toegestaan zijn.

Het laatste wat mij stoort is de berg onzin threads die dan weer wel toegestaan zijn.

Maar goed... ik wil hier verder geen discussie over voeren. De meeste bezoekers, waaronder ik, zijn blij met jullie. Maar ik voel me betutteld als naar mijn inziens 'zinvolle' topics gesloiten worden.
 
DJ's kunnen toch terecht op clubchart forum ofzo??

Er is toch ook een dance-forum geloof ik...als je plaatjes draait, kijk daar dan.
Ik persoonlijk vind een SYNTH-forum niets met DJ;s te maken hebben, tenzij je zelf muziek MAAKT...=)

MAW, ik heb het met de moderatoren eens...dit is een synth forum en geen DJ/dance-forum...:mexico:
 
Ik denk dat synths, samplers, computers en dj gear tegenwoordig zo naar elkaar zijn toegegroeid dat je achter loopt als je op dit forum geen threads over dj gear toestaat.

Dan kun je ook wel threads over keyboards verbieden omdat het een synthforum is.
 
met vragen over DJ-synths kun je hier ook gewoon terecht hoor. Maar ik vind ook dat ergens een grens is, en een CD-speler is toch gewoon wat compleet anders...ben ik de enige die die nuances zo ziet?
 
Laten we er verder a.u.b. geen welles nietes discussie over gaan houden, dat was niet mijn insteek. Het gaat mij om duidelijkheid. Of wel, of niet... niet er tussen in. Maar dan denk ik dat je ook geen off-topic posting toe moet laten. Dat gaat namelijk ook niet over synths.

Als de moderators graag willen weten waar behoefte aan is zouden ze eens een enquete moeten houden. Als ze dat niet willen en gewoon hun regels aan willen houden, ook prima. Wij zijn te gast ;) Maar ja, zonder gasten geen feestje :D

Nee, ik respecteer de regels maar zie dan ook graag dat deze duidelijk gehanteerd worden. Daar ging deze topic over.

:mega:
 
Ik heb deze discussie ook als een met een mod gevoerd.
Het blijft vaag.

Dat er threads over cd spelers, draaitefels etc gesloten worden heb ik geen probleem mee.
Waar ik nog steeds problemen me heb is dat je ook geen dj gear te koop mag zetten, dat vind ik nergens op slaan.

en het heeft idd geen nut om hier allemaal nog openstaande threads te posten.
Als het een nieuwe beslissing is prima.
Al mogen ze van mij wel wat meer openheid geven in wat er zoal in een mod meeting besproken wordt wat leden aangaat, dat voorkomt ook dit soort threads.
 
Re: DJ GEAR - Hoeveel OPENSTAANDE threads wil je hebben!?!?!

Re: DJ GEAR - Hoeveel OPENSTAANDE threads wil je hebben!?!?!

Als we in 2 jaar tijd en 21,590 onderwerpen later, 11 threads vergeten zijn te sluiten dan zeg ik dat we nog niet zo slecht bezig zijn. En het blijkbaar is de behoefte niet erg groot anders waren het er wel meer in die 2 jaar.
 
Re: Re: DJ GEAR - Hoeveel OPENSTAANDE threads wil je hebben!?!?!

Re: Re: DJ GEAR - Hoeveel OPENSTAANDE threads wil je hebben!?!?!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Als we in 2 jaar tijd en 21,590 onderwerpen later, 11 threads vergeten zijn te sluiten dan zeg ik dat we nog niet zo slecht bezig zijn. En het blijkbaar is de behoefte niet erg groot anders waren het er wel meer in die 2 jaar.

:halleluja

:D
 
DJ apparatuur in marktplaats?

De letters J en D lijken hier wel taboe! Tenminste als je ze in een andere volgorde dan JD (JD800, JD990, etc...) zet.

Ja, het woordje DJ of DeeJay is ronduit verboden! Ik zet een setje Denon DJ cd spelers te koop + een Numark DJ mixer. En wat denk je? Zonder tegenbericht... DELETE!

Dan zou ik toch graag eens een uitleg willen hebben wat het verschil is tussen bijvoorbeeld: een DAT recorder, een willekeurig ander mixer(tje), een Atari 1040 (gewoon een computer hoor!), een MAC, een Tape montage set, ZIP schijven, etc... etc... en dus twee profeesioenel cd spelers met mixer?

Ja, ik weet het wel. Echter de Mod's (of i.i.g. eentje) blijkbaar niet.

Dus maar weer eens een keertje: ALS JE ALLEEN SYNTHS WILT, WEES DAN OOK STRIKT! Ga niet de ene niet-synth-verkoop wel toestaan en de andere niet. En nu niet zeggen "er glipt er wel eens eentje tussendoor", want bovenstaande kostte mij 10 seconden om te vinden.

En ja... de Mod's doen hun best vast wel... maar misschien dat ze juist eens wat minder goed hun best zouden moeten doen. Kost het ze ook een stuk minder tijd en hoef ik me niet weer zo op te winden!

XxX
 
Het beleid van ons marktplaats-gedeelte is bij jou bekend, dus dan moet je niet zeuren als we DJ-gear-advertenties zonder bericht verwijderen.
 
Kan 't toch ook bij je 'handtekening' zetten, als je 't hier wil verpatsen?!
Of tesamen met synth-spul?
:duivels:
 
Origineel geplaatst door matt second
Het beleid van ons marktplaats-gedeelte is bij jou bekend, dus dan moet je niet zeuren als we DJ-gear-advertenties zonder bericht verwijderen.


Als je nou goed zou lezen dan snap je dat ik deze reactie dus wat slapjes vind. Heb legio voorbeelden gegeven.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top