Registreren synthforum.be

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En peiz' je gie da 'k ik gène Vloaming benn vintje !? ;)
Ne rasechte Vloaming - van de West-Vloanders ton noch... :mega:
 
En peiz' je gie da 'k ik gène Vloaming benn vintje !?




ahh, een Vloaming.. ik had het nog niet in de gaten, jullie vallen hier ook niet op natuurlijk.:P


Maare das mooi dan, als de rest er ook geen moeite mee heeft dan kunnen we het laten zoals het is!


:D
 
:biertje:
 
Origineel geplaatst door Talsma
Hebben de zuiderburen geen problemen met de titel rechts boven... SYNTHFORUM.NL:D


Dat zou dan net zo goed Synthforum kunnen worden..
Die punt nl heeft twee betekenissen.. Dat het een internet site is en dat het nederlandstalig is. Die .nl weghalen zou afbreuk doen aan de naam aangezien ie nu perfect bij de doelstelling van ons past. Namelijk een nederlandstalig synthesizer forum. :)

synthforum.be in de header zou moeten kunnen, maar ik zie het niet heel snel veranderen.
 
Die punt nl heeft twee betekenissen.. Dat het een internet site is en dat het nederlandstalig is. Die .nl weghalen zou afbreuk doen aan de naam aangezien ie nu perfect bij de doelstelling van ons past. Namelijk een nederlandstalig synthesizer forum.




:) Ik wil natuurlijk niet gaan "mieren-neuken" maar dan maakt het ook niet uit of de URL nou .nl of .be is, weten ze meteen dat het Nederlands-talig is.

Maar toch een goed idee, waarscheinlijk is de drempel een stukje lager komen te liggen.8o)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top